Wat is dit toch ? veel hebben een giraffe als foto of omslag staan... Wat is dit voor actie of raadsel ?
een raadsel raad je hem fout moet je 3 dagen een giraf als profiel foto nemen. ik had hem fout: kreeg een raadseltje, als ik een fout antwoord gaf moest ik 3 dagen een giraf als profielfoto hebben. Als ik het juiste antwoord gaf mocht ik mijn profielfoto behouden. Als je me een antwoord stuurt mag je het enkel naar mij sturen, zodat je geen antwoorden verklapt!!! Het raadseltje: op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei, honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet? Denk eraan, enkel naar mij sturen... Als je het juist hebt zet ik je naam hieronder, anders moet je je profielfoto veranderen. (3 dagen)
Ik vind het stiekem best irritant.. Normaal kan ik aan de profielfoto zien wie wie is, nu staan er alleen maar allemaal giraffen en moet ik elke keer de naam lezen bij een statzs.. Dat zoveel 'm fout hadden trouwens
Heb even mijn fb vrienden gecontroleerd en geen een giraffe. Of slimme mensen of het bericht gaat niet rond. Gok op de laatste.
Haha, heb je mazzel met je giraffe! Ik heb drie? dagen een ontzettend lelijk persoonsfoto op mn whatsapp gehad
De waarheid achter de giraffes is hoogstwaarschijnlijk om aandacht te vestigen op Millies trust. Het is alleen niet helemaal bevestigd. Uncovering the Facebook Giraffe Challenge / Giraffe Riddle Dit doel ontgaat de meesten dan ook.