echo 9,5 week zag er super prima uit

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Trotsemama31, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Mijn echo zag er super uit, ik ben enorm onzeker (vanwege het eerder mee maken van een m) We hebben een echobureau gevonden. En heeft een prachtige echo gemaakt van onze kleintje. Het had al kaakjes, al handjes voetjes en bewoog al flink. Er was al opbouw van de navelstreng.

Ik vroeg hoe groot de kans nog was dat het mis gaat, maar ze zei echt heel klein met wat ik zie bijna niet maar 3% zei ze met dit beeld bljft dit gedurende zwangerschap. Maar er komt straks toch nog de navelstreng de voeding die erdoor loopt? dat is toch tot 13 week een spannend moment? Of omdat de aanleg en de bloeddoorstroming er al door loopt is dat anders?

Sorry voor de vele vragen, merk dat ik zo onzeker ben wil graag genieten en zeker omdat alles gewoon super is. Het kan eingelijk gewoon niet beter.

Wil mijn verhaal hier in elk geval graag kwijt. En mischien kunnen jullie de vragen beantwoorden op bovenstaande.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    De kans kan ik je niet zeggen, wel blijft die kans er , ook je gehele zwangerschap. Zwanger zijn is gewoon onzeker. Maar ik zou me er niet meer teveel druk om maken en gewoon lekker loslaten na de 12 weken. Het is gewoon afwachten wou dat ik wat anders kon zeggen maar helaas..

3. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

fijn dat je zo'n mooie echo hebt :) Ik hoop dat je de onzekerheid wat kan laten gaan. Het is inderdaad nooit van te voren te voorspellen, maar er worden nog steeds veel meer gezonde kinderen geboren dan kinderen waarmee iets aan de hand is, dus ik zou gaan proberen om van deze echo te genieten en er gewoon van uit gaan dat het allemaal goed gaat, tot het tegendeel bewezen wordt. Anders vergalt het zo veel van je zwangerschap. Ik wens je een voorspoedige en vooral zorgeloze :) zwangerschap

4. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Fijn dat je echo leuk en mooi was!

5. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    En de nog navelstreng is al helemaal klaar hoor :) daar stroomt vanaf de placenta bloed doorheen, daar halen ze de voeding uit.

6. Trotsemama31

Ohw dankjewel voor je reactie, dit is zo fijn om te horen.
    Trouwens iedereen natuurlijk bedankt voor de reacties.

7. Trotsemama31

Dankjewel je hebt helemaal gelijk

Deel Deze Pagina