Bekijk bijlage 341010 Misschien een beetje onduidelijk maar een beetje een idee van onze stijl De sterren heb ik inmiddels weggehaald en er hangen nu 3 hartjes met tekst maar dan in wit en licht grijs vond ik mooier.
Erg mooi.. Mijn huisje staat afgebeeld in topic 1.. Deze foto nog niet volgens mij, een deel van mijn tafel is standaard gedekt.. Bekijk bijlage 341226
Wauw! Bij mij zou na 1 dag een bordje kapot of kwijt zijn, in andere bordje zouden kralen en poppenlepeltjes liggen en het bloemetje ernaast ligt waarschijnlijk tussen de keuken en tuin in... Zucht!
Wauw prachtig huis nickyz! Toevallig vroeg ik me gisterenavond ook af waar het woonaccessoires topic gebleven was Een fotootje van een aantal van mijn accessoires:
ik doe mee hier voor inspiratie ben net verhuisd dus kan nog ideeen gebruiken heb zelf al veel spullen van countryfield zal van de week ff foto`s maken en erop zetten
Ik neem een abbo. Ook wij zijn pas verhuisd. Volgende week krijgen we onze nieuwe bank. Hebben nu al donkergrijze rolgordijnen. Bank word ook donkergrijs. Ik wil er eigenlijk roze accessoires bij .