Wasmachine

Discussion in 'De lounge' started by amber23, Jul 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn vriend en ik verwachten over ongeveer 3 weken onze eerste kindje. Nu ging een maand geleden onze televisie stuk na 12 jaar en die hebben we vervangen. Maar nu stopte gisteravond de wasmachine er na 12 jaar ook mee. Alleen we hebben de laatste tijd een babykamer moeten kopen en een televisie en babykaartjes enz. Dus de spaarrekening raakte aardig leeg. Nu zijn we weer begonnen met het sparen alleen voor dat ik een wasmachine bij elkaar heb duurt dat nog wel 2 a 3 maanden. Daarom had ik ook gehoopt dat hij er iets later mee zou stoppen. Maar nu is mijn vraag is er ook iets waar je in termijnen kan betalen. Een aantal jaar geleden had je bij neckermann enz dat je via acceptgiro in termijnen kon betalen. Alleen nu kom ik alleen op verschillende webpagina's tegen. Dat je dan zo'n korte lening aan moet vragen. Alleen dat heb ik liever niet want ik kan hem snel terug betalen. En ik heb geen leningen en dan wil ik liever ook zo houden. Is er iemand die misschien een idee heeft.

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    wij hebben hier in onze stad een witgoedhandelaar met 2ehandse mieles,met garantie
    mischien iets voor jullie??

3. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

Apr 17, 2008
    1,981
    2
    0
    Wehkamp?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Of een goedkoop maar wel goed tweedehandsje via Marktplaats kopen. Die kun je dan gebruiken om de tijd te overbruggen tot je een mooie nieuwe koopt.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

zou je niet wat geld van familie of vrienden kunnen lenen?

6. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    bij wehkamp kun je in termijnen per maand betalen...

7. Tamireya

Tamireya Actief lid

May 25, 2012
    492
    0
    0
    Goede ervaringen gehad met otto.

Je kunt in termijnen betalen en als je dat wilt ook meteen alles aflossen.
    Enigste "min" punt is dat je (als je de eerste keer besteld) 100€ moet overmaken.

8. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

In termijnen betalen = lening, of je hem bij de bank afsluit of bij een winkel, dat maakt niks uit.
    Ik zou op marktplaats kijken voor een goedkoopie en intussen doorsparen voor een nieuwe. Want als je eenmaal een baby hebt kun je echt niet meer zonder wasmachine!

9. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Onze wasmachine ging ook kapot.. een maand nadat ik was bevallen! Hebben toen één bij wehkamp gekocht. Hoef nu maar 8 euro per maand te betalen, maar mag uiteraard ook meer en kan hem ook gelijk afbetalen als ik dat geld zou hebben. En ze nemen je oude wasmachine gratis mee.. ook wel handig! :)

10. amber23

amber23 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. We hebben al een oplossing gevonden mijn schoonouders hebben het eerst even voor geschoten.

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    kijk, das een mooie oplossing! nou hopen dat jullie het snel bij elkaar gespaard krijgen!

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Yep dat zou ik doen.
    Op krediet kopen krijg je spijt van en kost je veel meer dan de normale aanschafprijs. Ik heb dit eens gedaan en nooit weer!

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Dat is mooi opgelost:D

Share This Page