hij is er uit dames!!! Ik trok het echt niet meer Verdoving is nog niet uitgewerkt dus ik geniet nog even heerlijk van pijnvrij zijn! Ik wist niet meer hoe ik het had vanmiddag en zag echt geen oplossing meer.. wat een opluchting nu!
Viel het mee? Ik moet nog steeds een afspraak maken, en snel eigenlijk ook want bij mij zit de ontsteking nu in mn kaakbot, whoops... Beterschap meid!
het viel heel erg mee! Ik stond met een kwartiertje weer buiten. Het kraakte wat toen hij eruit ging, maar ik heb er niets van gevoeld alleen een beetje getrek. Het voelt nu al een stuk beter, de druk is eraf. Voelt alleen nog wat beurs en ook wel een beetje vreemd haha zo'n groot gat in je mond
Oooh daar ben ik zo bang voor, dat gat!!! Fijn dat het meeviel, misschien durf ik dan ook binnenkort....
Ik zou de kies laten trekken bij de kaakchirurg! Heb ik pas ook laten doen, je mist m niet en je ziet ook geen gat ofzo!
Ik heb dit ook gehad, ik heb hem laten trekken bij de tandarts en hij heeft er een implantaat in gezet met een kroon er boven op. Ik ben wel blij dat er wat in de plaats zit, anders komt er met eten geen druk op de tegenovergestelde kiezen en krijg je daar weer gedoe mee na een paar jaar. Kost wel even wat maar goed, ik moet nog even met dit gebit . Charlie
Ik heb het 'geluk' dat mijn verstandskies door aan t komen is, de endontoloog had dus wel goede hoop dat die de andere kies naar voren zou drukken en daardoor het gat minimaal zou worden. Door dit topic heb ik besloten van de week maar te gaan bellen. *brrrrr* Maar hoe blij zal ik zijn als die rotkies weg is... geen pijn meer, lijkt me heel gek, want ik loop nu al 8 mnd met pijn, whoops..
Hoi, ik heb niet heel je topic gelezen, alleen de beginpost... En op basis daarvan zou ik zeggen: laat het puntje eraf halen. Ik moet toevallig ook daarvoor naar de kaakchirurg, woensdag al, om het wortelpuntje van mijn achterste kies te laten halen, ook na wkb. De tandarts achtte die kans al groot omdat hij er niet helemaal goed bij kon (wortel loopt in een bocht). Maar het is volgens veel mensen en de tandarts een ingreep die best te overleven is, en het proberen waard omdat je dan je eigen kies kan houden (als het goed gaat, is geen garantie). Ik kies dus voor het proberen. Als het niet goed gaat, omdat de ontsteking toch terugkomt, kan ik altijd nog voor trekken met implantaat kiezen. Succes met je keuze.