Wat zouden jullie doen (kraamvisite schoonzus)

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Maar "je kan op het kraamfeest komen" is toch een logisch antwoord op de vraag "wanneer kan ik naar mijn nichtje komen kijken?"..? Misschien niet het antwoord waar je/jullie/je man op gehoopt hadden, maar het is een logisch antwoord op de vraag die gesteld wordt.

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Huh?? wat een vreemde reacties allemaal..tuurlijk ben je boos!!! Ik snap jou helemaal ik zou ook boos zijn en kan het me zo niet voorstellen... je eigen BROER twee weken laten wachten.. dat snap ik echt niet.. je wilt toch ook je blijdschap delen met je broer.. Toch ook zielig voor jou man die is ook trots op zijn kleine nichtje.. Snap daar helemaal niets van..

Waar ik ook echt van sta te kijken is van al die reacties hier die dat begrijpen.. ik heb daar dus echt nooit van gehooord.. Hier is het zo dat altijd dichte familie meteen komen kijken, maar dat wil je zelf toch ook..

Suc-6 meid en ik snap je helemaal hoor..

3. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Ja, het is wel heel naaste familie..maar toch zou ik proberen hun wens te respecteren. Iedereen denkt anders over kraambezoek, de één vind het geweldig om haar kindje meteen te showen en het geluk te delen met iedereen, en de ander wacht het liever even af. Ikzelf was ook heel erg blij dat de broer en zus van mijn man met vakantie waren toen ik beviel en dus een week later kwamen. Heerlijk, wilde het liefst helemaal alleen met ons kersverse gezinnetje zijn en de opa's en oma's tot daar aantoe maar verder wilde ik alleen maar rust en genieten. Zou het zo weer doen een eventuele volgende keer!

4. tulip

tulip Niet meer actief

het is een antwoord idd.;)

mamavannienke, snap ik hoor en wij wilden ook een week wachten, tot zondag, maar nu wordt het dus 3 weken. Gelijk met alle zakenrelaties en vage kennissen.;)

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina