ik heb net een printscreen gemaakt van track and trace dat het echt is verzonden en aangekomen met tijd enzo erbij.
Nou dat is het enige wat telt voor de politie, als ze er al wat mee doen. Meid, laat je niet gek maken! En niet het geld terug storten hoor!!!! Ben alleen nu wel nieuwsgierig waar het om gaat
Goedzo! Kunnen ze je niets maken! Zij koos voor niet verzekerd versturen, is eigen risico, en dat zal de politie haar duidelijk maken, als ze al niet uit dr nek kletst!
Prima, nu even rustig worden en vooral niks terugstorten. Jij kunt bewijzen dat het pakket gewoon is verstuurd en dat het is naangekomen. Is het leeg, dan heeft zij een probleem met Post nl, niet met jou. Politie zal er niks mee doen.
Niet doen hoor!!! Zoals iedereen al zegt sta je in je recht en wil ze gewoon het pakketje EN het geld hebben zodat ze het voor niks heeft! Als ik jou was zou ik zelf naar de politie stappen,die oplichtster. :x
Hey, ik mailde het net ook al in een Pb. Maar ze kan helemaal geen aangifte doen, digitaal dan. Want dat kan alleen als de dader niet bekend is ten tijde van aangifte?
Nee hoor, kan gewoon als dader bekend is, online. Misschien dat je tegen zo'n persoon ook aangifte kan doen in de vorm van stalken,chantage, oplichting of iets dergelijks?