Ik ben echt enorm boos! Een pakketje is om wat voor reden dan ook een paar dagen te laat ( het zou woensdag/ donderdag arriveren en ik heb het netjes gemeld en pas vrijdag verstuurd en het was er vandaag niet ) Heeft mevrouw gewoon aangifte gedaan(zegt ze)! Bij bank en politie Zouden jullie nu het geld terugstorten wetende dat ze t pakketje gewoon krijgt ( heb een code en zij heeft die code ook) ? Of zouden jullie het gewoon negeren en denken je krijgt morgen of overmorgen het pakketje en bekijk t maar?
Negeren, ze heeft geen grond voor aangifte, je hebt het pakketje gewoon opgestuurd, bewijs daarvan , en haar op de hoogte gesteld. Bank doet in zulke gevallen ook niets, dus denk dat dat verzonnen is.
negeren. Je weet toch zelf dat je het verstuurd hebt? Dan komt het vandaag of morgen wel binnen hoor.
Maar wat als zij zegt dat ze denkt dat ik t niet opgestuurd heb? En volhoudt Tuurlijk kan ik dat makkelijk weerleggen en waarschijnlijk onderneemt bank/politie überhaupt geen actie maar t idee 😉 Ik had al meteen een rotgevoel Bij haar ik had t nooit moeten versturen😡
Waarom zou je geld terugstorten als je het gewoon verstuurd hebt? Daar zou ik echt niet aan beginnen. Zo'n aangifte zou ik me niet druk over maken. Gebeurt echt niks mee, mijn ex heeft heel veel mensen opgelicht met heel wat aangiftes maar doen ze niets mee. Wel een hele irritante, domme mevrouw. Zou wel eisen dat ze alles intrekt, bewijzen verzamelen dat je eerlijk geweest bent en verder nooit meer wat aan zo'n miep verkopen
Ja het idee van aangifte frustreert me enorm😡 Ik wilde het artikel überhaupt niet versturen! Maar toch maar gedaan Zucht
Je hebt een code zeg je, track and trace neem ik aan? Dan kun je toch via de site kijken waar het pakje nu is en wat de verwachte leverdatum is? En zij dan toch ook.... In ieder geval geen geld terugstorten omdat het vertraagd is hoor, ze wacht maar een paar dagen.
Niet terugstorten, nooit niet . Je hebt genoeg bewijs dat je het verstuurd hebt. Komt het pakketje niet aan dan is dat een probleem van het postbedrijf.
Heel lullig, maar als verzender ben jij verantwoordelijk. Ook als het pakketje kwijt raakt. Je kunt contact opnemen met de leverancier (TNT?) over de status van het pakket. Meer kun je niet doen. Laat dat mens maar aangifte doen. Als blijkt dat jij het pakket gewoon verstuurd hebt, dan trekt zij aan het kortste eind, want mensen, die om dit soort dingen aangifte gaan doen (en helemaal als blijkt dat de beschuldigde helemaal geen blaam treft), worden bij herhaling ook niet meer serieus genomen. EDIT: Ik lees dat jullie beide de code hebben. Dan vraag ik me af waar zij precies aangifte van gaat doen. Iets later versturen dan afgesproken is geen overtreding of misdrijf Ik snap ook niet waarom ze aangifte doet, wetende dat het pakket onderweg is. Heel raar. Ik zou haar overigens ook melden bij Marktplaats als onbetrouwbaar. Volgens mij kunnen zowel koper als verkoper dit doen.
mijn moeder heeft een paar jaar terug ook zo'n gevalletje gehad. het was met paypall betaald dus het geld werd terug gestort naar de koper. sindsdien stuurt ze alles met een track en trace op. als je beide de code hebt kun je toch heel makkelijk zien waar het pakketje zich bevindt? helaas zitten er genoeg van zulk soort mensen tussen