Even je voorspellende gaven loslaten op de poll, dan weten we in maart wie er gelijk had Ik hoop op eindelijk eens een winter-winter met sneeuw en ijs. Warm wordt het toch niet, dus dan maar al het leuke aan de winter en niet zo'n kwakkel regenseizoen!
Ik wil en hoop op een winter-winter, met sneeuw en ijs. Maar ik denk dat het wel weer een kwakkelwinter wordt.
Ik hoop op een winter met niet teveel regen, beetje sneeuw (niet teveel) en veel zon. Ik houd echt van die koude dagen waarop het zonnig is Heerlijk lijkt me dat.
Kwakkel. Was altijd dol op de winter. Maar hihi als het dan toch winter moet worden. Het liefst dan in de vakantie...
Een koude winter mag van mij. Sneeuw ook, maar dan alleen op de dagen dat ik er niet doorheen hoef. Lekker zonnig winterweer, zoals vandaag, heerlijk.
Zoals het patroon er nu uit ziet als een goede Hollandse winter. Schaatsen, wat sneeuw, maar ook af en toe te warm en regen. Ik hoop op de hele winter 1 meter sneeuw en 3 elfstedentochten 😁😍
Wij hadden van de week onze schaatsten alweer in onze handen haha. We waren de zolder aan het opruimen en ineens kwamen ze weer boven water. Nu liggen ze op een plek waar je ze zo kan pakken. Dus kom maar op met de echte winter.
We krijgen een paar keer een mooi pak sneeuw, maar schaatsen zit er niet in (en een Elfstedentocht zeker niet) Sommige delen van Nederland zullen dit jaar een witte kerst (2e kerstdag) hebben, wat duizenden mensen uit andere provincies vreselijk jaloers maakt..
Van mij mag het de hele winter regenen, zolang als het maar niet sneeuwt en vriest. Ik moet elke dag een uur in de auto en ik heb echt een gloeiende hekel aan ijskrabben en over de snelweg glijden.
Ja, dan had je de poll niet anoniem moeten maken Ik denk dat het een strenge winter wordt, maar misschien is dat wel wishfull thinking
Veel noten op het hout maakt de winter hard en koud. We hebben een extreem goed noten jaar gehad. Dus ik vermoed een lange strenge winter met veel vorst en sneeuw. Schaatsen sleetje rijden gewoon echt een goede winter