Gisteren deed ik de deur van de slaapkamer dicht om de was mand te pakken achter de deur en op het moment dat ik hem dicht doe spring het glas uit de deur. Ik me helemaal kapot geschrokken en mijn man "gilt "naar me wat er gebeurd. godzijdank had ik de kleine net aan hem gegeven en stond hij op de andere kamer boven. tegelijk begin ik te "gillen" want op dat moment zit alles onder het bloed ik naar mijn man hij schrikt zich helemaal kapot. Alles maar ook echt alles zat onder mijn hoofd handen borst shirt broek alles zat onder. ik wist niet waar het vandaah kwam ik voelde opeens een scherpe pij op mijn hoofd en ja daar kwam het vandaan bovenop mijn hoofd net achter de haargrens snel een handdoek gepakt en erop geduwd, schoonouders gebeld wonen vlakbij en mijn man huisartsenpost gebeld. ik kon gelijk komen wij daarnaartoe ondertussen was het redelijk gestopt met bloeden. In de wachtkamer daar zat ik helemaal onder het bloed ik had een vreselijk hard hoofdpijn gevoel bonkte helemaal zag sterretjes. Nou ik kon naar de dokter inmiddels was het bijna een uur verder en het bloedde niet meer zij keek heel snel en zei nou je hebt toch geluk gehad het zijn allemaal kleine sneetjes dus nee doen we niets aan. oke weer naar huis verder helemaal niets gedaan ook de wondjes op mijn borst niet bekeken allemaal snijwonden kleine en grotere. Thuis de hele dag rustig aan gedaan inmiddels gaat het met de hoofdpijn wel beter. Maar mocht gisteren mijn hoofd niet nat maken en nu is mijn haar schoon en is het stuk waar ik nog de meeste last van heb daar zat het haar echt opgeplakt en dat is nu los. ik had daar jeuk en ik voel heel voorzichtig en schrik me dood er zit een snee van een 2-3- cm lang en die staat helemaal open. het bloed niet maar zij zei gisteren dat er niets open stond dit wijkt enorm ook extreem gevoelig heb met spiegeltjes zitten kijken en het staat echt open. Nu vraag ik me af wat ik moet doen, heb morgen revalidatie dus kan ook niet langs de huisarts, nou denk ik dat ze er niet veel meer aan doen. Huisartsenpost bellen heeft ook geen zin zit alleen thuis met de kleine en heb geen oppas en hij is naar bed . man is condoleren laat thuis en schoonouders werken. weet iemand dit
volgens mij mag het niet meer gehecht worden na een dag. Maar jemig zeg dat is wel schrikken zeg! weet je niet hoe het gebeurde?
je kan bellen en vragen of ze er normaal nog iets aan zouden doen. of je anders zou langs moeten komen als je man weer terug is.
nou ik zou even de HAP bellen met en dit voorleggen... hechten doen ze nu toch niet meer dat kan alleen tot 6 uur na de gebeurtenis.
ik heb altijd begrepen dat het na 9 uur niet meer gehecht kan/mag worden....dus ben bang dat je er niets meer mee kunt. Het enige wat je misschien zelf nog kan doen (weet niet of het helpt) is er een zwaluwstaartje op plakken en hopen dat het wijken dan minder wordt. Sterkte ermee!
Ik baal er zo van deze plek heeft ze helemaal niet gezien. Hoe het gebeurde. Dat is een beetje het probleem voor mijn gevoel deed ik de deur dicht gewoon en ineens overal glas maar min man schreeuwde naar me die hoorde een hele harde klap en toen mij gillen en overal bloed. Ik ben laatst begonnen met revalidatie van de bekkeninstabiliteit dit heeft vrij veel impact op mij en afgelopen weekend heb ik emotioneel heel erg in de put gezeten mensen willen me niet begrijpen? voor mijn gevoel en nu gebeurd het weleens dat als ik spanningen heb dat ik sterretjes zie mijn man denkt dat ik flauw ben gevallen maar dat weet ik niet precies. weet wel dat ik heel erg geschrokken ben. ga zo maar even de hap bellen kijken wat ze zeggen
mijn moeder kwam net al met het idee om mijn man straks mijn haar iets naar elkaar te laten knopen dit hebben ze vroeger ook een keer bij me gedaan gewoon haartje aan haartje zeg maar
kan je doen. maar dan zou ik nog ff bellen. misschien willen ze toch ff checken of de wond wel schoon is.
Ik heb net gebeld, ze doen er niet veel meer aan heb gevraagd of dat er niet gekeken moet worden of het schoon is zegt ze dat zal de dokter wel gedaan hebben gisteren ik zo nou dat denk ik niet anders had ze deze plek wel gehecht of geplakt. Ja dat wist zij niet als ik twijfelde moest ik mijn huisarts maar bellen. Ga morgen even bellen voor een afspraak voor woensdag laat ik hem even kijken heb ook af en toe wat last van mijn oog. dus moet hij daar dan ook maar gelijk naar kijken.
Ow ja het was inderdaad een goed idee om mijn haar naar elkaar te knopen of bij elkaar plakken ik zei zal zeker niet houden op mijn haar. anders moest ik maar wat haar weg knippen. Ik zo wat denk je zelf als dat gebeurd doet de dokter dat nee maar dat was niet nodig. Ik ga gewoon naar mijn eigen huisarts woensdag
ze mogen idd niet meer hechten. Als je zelf weet hoe je zwaluwstaartjes kan maken zou ik het schoonspoelen en dan even een paar van die pleistertjes erop om het een beetje bij elkaar te houden. Zie je dat niet zitten en is het echt gapend, dan zou ik even langs een huisarts bellen om te vragen wat zij vinden wat je het beste kan doen.