Schouderlengte vind ik je veeeeel leuker staan! Maar vind de kapsels die cherie als voorbeeld heeft laten zien ook heeeel leuk! Denk dat zoiets je heel mooi zou staan!
@cherie: oooowww hahahahahaahaa ook toevallig!! ik had niet alle reacties gelezen en ging gelijk naar reageren hiiiihiihi. maar idd dat bedoelde ik dus!
Absoluut het kapsel op schouderlengte. Ik vind persoonlijk dat je dit veeeeel beter staat dan het lange.
Ik zeg lang laten! Prachtig haar heb je,misschien dat ik het wat in laagjes zou knippen,misschien ook niet. Ik denk dat ik de enigste met deze mening ben hehe.
Zeker weten de 2e! Ik krijg bij de 1e foto een beetje een geitenwollensokken/amish gevoel hahahaahaha. Vind het eerlijk gezegd heel suf staan. Gewoon lekker schouderlengte, flinke lagen erin, puntjes naar buiten en een schuine pony!Lekker vlot!
Ik vind het kortere ( Wat ik bij mezelf lang haar zou noemen! ) heel leuk staan, maar je kan er ook een tussenlengte van maken. Korter kan altijd nog, en als je het op schouderlengte laat knippen en het word voor je gevoel te kort, dan moet je toch weer even groeien.... Ik zou ook opzoek gaan naar een goede kapper, waar je een goed gevoel bij hebt. Ik kan bv bij mijn kapper zeggen "Doe maar weer eens wat anders" en kom er bijna altijd happy vandaan!
Zeker weten de 2e foto, of zoals iemand later voorstelde...die met dat blonde haar zeg maar. Dat ziet er ook super uit! Succes!
zou het ook schouderlengte doen een beetje in laagjes en waarom niet een kleurtje? ik ben zelf blond maar heb sinds 2 jaar ineens de stap genomen te verven en eerst lichtbruin maar nu is het inmiddels donker bruin met lichte ne paarse plukken en is echt heel leuk (al zegi k het zelf hihi) krijg echt overal goeie reacties erop. het is ff een stap maar een goeie kapper kan je echt goed informeren hoor.
Ik zou er een stukje af doen, maar niet teveel. Ik vind lang haar mooi staan. Meer in laagjes laten knippen. Als je er een stukje afdoet staat het vast ook meteen vlotter. Succes, laat een foto zien.
2de ,ik heb zelf ook heel lang , lange haar gehad , echt super lang allen ik kon er ook niet veel mee dus heb stap genomen korte geknipt , schouder lengte , en dan in laagjes , flink wat schuim in om krullen te krijgen , pony ook schuin geknipt en dat stijl ik dan weer ,dus pony stijl en glanzend en laagjes wilde krullen , krijg toch super reactie's iedereen vind het veel leuker staan dan lange saai haar
2e foto vind ik veel leuker!! Heb zelf een half jaar geleden mn haar eraf geknipt van lengte tot op mn billen en had heel dik en mooi haar. 30 jaar lang hetzelfde kapsel gehad. Helaas was het na mn zwangerschap 1 grote strobos geworden en ben naar de kapper gegaan en heb het er radicaal af laten knippen alla coupe silvie v/d vaart. Tot op de dag nog geen spijt gehad. Iedereen verklaarde me voor gek, maar toen ze het zagen was iedereen positief en heb geen 1 negatieve reactie gehad (of ze moeten liegen ) Heb het ook een beetje gedaan om mn haar te kunnen doneren, dat was voor mij net het zetje wat ik nodig had. Ik zou zeggen ...de schaar erin!