wat zouden jullie doen met mijn kapsel?

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonymuisje

Anonymuisje Niet meer actief

2e foto is veel mooier vind ik. Lekker pittig.

2. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    Ik ben gek op lange haren:) Kies dan ook voor foto1, alleen zou je het wel iets vlotter kunnen laten knippen. Volgens mij heb je nu alles 1 lengte, behalve je pony dan.. Ik zou van de lengte niet teveel afhalen, maar wel lekker laagjes erin laten knippen! Misschien dat je ook een paar frisse highlite's erin kan laten zetten door de kapper, is ook mooi met laagjes! Succes en ben benieuwd hoe het uiteindelijk is geworden;)

3. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    En ik vind altijd (misschien een hele stomme rede) hahha, maar ik vind dat je altijd nog je haren kort kan laten knippen! Vaak als je wat ouder word, ga je toch wel korter;) Dan zal ik nu, nu je nog lekker een jonge meid bent, je mooie lange haren houden! Maar dit is mijn mening!:D

Gaat ook niet altijd voor iedereen op hoor, sommige mensen hebben echt 'een hoofd voor kort haar'..:)

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik zou het ook lang laten (hooguit een keer wat radicaler de puntjes laten knippen ofzo). Misschien een idee om gewoon te oefenen met 'tutorials' op youtube om er wat meer mee te kunnen zelf? Daar staan allemaal filmpjes over opsteken, vlechten, noem maar op... Als je er zelf wat meer mee kunt ga je 't misschien ook weer leuker vinden?

Ik ben altijd stikjaloers op lang haar - het mijne is er te zwaar voor, dus zelfs tot op m'n behabandje is al te lang :(

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik zou ze iets langer nog laten als de 2 de foto en dan laagjes en een mooie warme kleur erin!

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

kort haar staat je echt beter!!

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Bedenk goed wat je ermee doet, want ik had altijd heeeel lang blond haar echt mooi, deed er ook niet veel mee, maar toen heel kort geknipt stond ook wel hoor,, maar oh wat een gemis die lange haren... nu wil ik het ook terug ook. Dus goed nadenken hoor.

8. Alita

Alita Niet meer actief

kort....een bob mischien zelfs?!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Lang laten, en dan super veel lagen erin :)
    Vind je het niet mooi kan je altijd veel korter gaan.
    Ik vind het korte je wel leuk staan, maar puur omdat er daar een model in zit en op foto 1 zit er geen model in.

Ik zou je bovenste lagen behoorlijk kort knippen en je onderste lagen een stuk langer, en dan eventueel donkere plukjes erin :)

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Kort haar staat je super! En nu in de herfst misschien leuk met een wat donkerdere spoeling erdoor (bruintinten?)

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ik vind je eerste foto met het lange haar niet mooi. Daardoor neig ik naar het kapsel op de 2e foto. Je gezicht komt op die foto ook veel mooier over.

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    en ik zeg lekker lang!!!

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ikke vind het korte mooier.

Maar die 2fot's zijn slecht met elkaar te vergelijken als je het mij vraagt.

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik vind je met korter haar mooier

15. MamaVanDaelynn

21 okt 2010
    64
    0
    0
    Huismoeder
    Reuver
    Ik vind korter mooier staan bij je!:D

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb zelf iets langer haar als jij nu en zat aan een bobline te denken (van voor iets langer en achter korter) en zo te zien staat het kortere jou ook wel.
    Ik durf het nog niet aan mijn haar af te knippen dus verf ik het in van alles en nogwat :)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dat korter haar vind ik je veel mooier staan!

18. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    O jee zeg, veel meningen gelezen :D. Er moet zowieso een schaar in gezet worden want nu ziet het er gewoonweg niet uit.
    Moet wel zeggen dat die eerste foto een paar uur na de bevalling was (heb geen andere duidelijke foto met lang haar).

Ik heb eigenlijk nog geen idee, maar nu neig ik naar wat sommige zeiden, toch iets wat langer laten en veel lagen erin, en wat ik zelf misschien denk flink uit laten dunnen. Maar ik kan nog veranderen (ga pas volgende week, heb deze week geen tijd).
    Ik zal ook eens kijken op het net of ik leuke kapsels kan vinden.

Iig een bob is niks voor mij, vind het persoonlijk lelijk. Ook ben ik van een makkelijk kapsel, geen uren voor de spiegel staan met fohn, gel, haarlak en krulspelden, maar gewoon een borstel erdoorheen, wat schuim erdoor en klaar ben ik ;).

Ik zal ook zeker een foto plaatsen als ik geweest ben, maar dat duurd nog ff.

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
  20. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb meegelezen en ben benieuwd wat het word, weet je al waneer je wil gaan naar de kapper?

groetjes sapje

Deel Deze Pagina