Al heb ik twilight een miljoen keer gezien. Ik blijf het kijken. Morgen komt tie weer breaking dawn part 1 om half 9 op rtl4 Ik gooi daarna gelijk ook breaking dawn part 2 er achter aan hahahah. Wie is er nog meer twilight fan
Ik heb hem voor alle zeketheid opgenomen. Ben kapot tegen de avind dus bang dat ik het einde niet red. Wanneer zal deel 2 op tv komen?
Op netflix staat deel 1,2 en 3! Heb ze gisteren alle 3 achter elkaar gekeken heerlijk Wil de laatste deel ook weer zien haha. Ik blijf het leuk vinden
Oooh wat leuk al zoveel fans Breaking dawn 2 is volgens mij nooit normaal uitgezonden. Dus ik plak mn dvd er achter aan Ik had ook meer verwacht van part 2 en vind dat kind zo gruwelijk nep gemaakt
Jaaa, ik heb hem ook al een paar keer gezien maar ga morgen weer kijken echt zo'n film die je ontelbaar keer kan kijken maar toch goed blijft!
Ik ga hem morgen ook zeker opnemen ben inderdaad ook bang dat ik het einde niet red haha. Heb ze sinds de derde film in de bioscoop gezien en daarna niet meer dus heb zin om ze weer te kijken. De eerste 3 heb ik wel al meerdere keren gezien. Maar ik vind de boeken(in het Engels) toch leuker dan de films. Maar heb ook een hele levendige fantasie dus ga er altijd helemaal in op.