Dat zag ik laatst ineens. Wat vinden jullie daarvan? Volgens mijn man is het wat bittterder. Normaal neem ik juist KC omdat daar geen zoetstoffen in zitten maar stevia is wel aardig goed toch?
Ik heb de carvan cevitam nog niet gehad met stevia. Maar ik heb wel stevia zoetstof geproefd op mijn yoghurt en ik merk dat ik het niet erg lekker vind...
Stevia is ook niet zo denderend. Om het zoet te krijgen wordt het heel erg gerafineerd. Hier een voorbeeld van een berichtje. Google er maar eens op. Consumenten misleid met nieuwste zoetstof stevia
Waarom neem je dan geen diksap, daar zit tenminste alleen fruit in. KC doet overkomen alsof ze een heel natuurlijk product maken, maar het bevat 'maar' 75% vruchtensap (19% bosvruchten, de rest is appel...) en dan nog 25% E-nummers.
Ik koop ook altijd alleen maar diksap!! Houd niet zo van die roosvicee drankjes en karvan aanmaaklimo's voor mijn dochter..
Diksap heb ik ook, voor de jongste in ieder geval. Maar ranja heb ik er ook bij, dat drinken we zelf ook vaak, anders heb je weer zon pak sap wat niet opkomt. Bedankt voor de link.
Toevallig vandaag gekocht maat wat vies! Dan doe ik liever wat minder aanmaak met meer water dus dunner aanlengen. En dan de 'gewone'
Dank jullie wel! Ik heb nu alleen de rode en zelf lust ik die niet maar het viel me al op dat mn dochter steeds moeite met haar beker had.