Jeetje dat is nog es schrikken bij een gewone controle. Ik persoonlijk vind dat je je zwangerschap nu lang genoeg aan de zijlijn geschoven hebt. De gezondheid van je kindje gaat nu voor alles lijkt mij. Hoe ga je het straks na de bevalling doen? Kinderen kunnen regelmatig ziek zijn, dan moet je ook het werk opzij zetten of hulp vragen aan iemand anders. Deze iemand anders kan prima een paar cliënten bellen om een spraak af te zeggen. Hoop morgen te lezen dat alles goed is met jullie. Sterkte!
Heb alleen de openingspost gelezen maar ik zeg stoppen! Meisj kies voor je kindje en jezelf, dit is onprettig voor jullie beide. Geef je eraan over en kom tot rust! Hoe lastig ook om eerder te stoppen.
ALLES IS GOED!! De hartslag van de baby is nog steeds niet normaal (160/180 in rust 200 wanneer het beweegt) maar ze kunnen (gelukkig) niks vinden. Waarschijnlijk hoort het bij de baby... We zijn zo blij en opgelucht.. er valt zo'n enorme last van ons af!! Dus nu gaan genieten! Vandaag werk ik nog 2 uurtjes en morgen ook nog en dan is het klaar!!! Gister heb ik me door de dag heen moeten slepen, weet niet of het verantwoord was om aan het werk te blijven, maar ben heel blij dat ik alles wel heb af kunnen ronden. En vanaf morgenmiddag is het GENIETEN van mijn welverdiende verlof dacht ik zo
De hartslag van mijn zoontje vond ik altijd erg snel, maar de verloskundige vond het normaal (maar het was echt veel sneller als bij de eerste) Toen hij geboren was echter was zijn hartslag echt te snel voor een peuter, 120 tijdens slaap en er kwamen alsnog allerlei onderzoeken. Uiteindelijk konden ze niets vinden en moest hij eroverheen groeien. Dat is gebeurd. Als ze niets bij jouw kindje vinden kan het zijn dat dit uiteindelijk ook gaat gebeuren...Schijnt volgen de kindercardioloog vaker voor te komen... Succes!
Mooi dat alles goed is, dan kan je met een gerust hart je werk afronden en daarna van je verdiende rust genieten!