Spit.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ringeling, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik lig dus op bed met spit :(
    Meer mensen die dit hebben gehad en hoelang duurde het voor je weer goed kon lopen?
    Misschien ook nog tips?

2. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Tegen mijn man zegt de HA altijd dat hij in beweging moet blijven.
    Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan als je verrekt van de pijn.
    Bij hem wisselt het trouwens, soms na een paar dagen al weer beter, soms duurt het langer.
    Van mijn berichtje wordt je eigenlijk ook niet veel wijzer vrees ik..
    Sterkte er mee, is echt vervelend!

3. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik heb het al vanaf vorige week zondag, probeerde veel te lopen maar het werd steeds erger. Iboprufen hielp niks, ik lag op een gegeven moment op de grond voor de bank van de pijn. Een uur heb ik er over gedaan om er weer op te komen. :(Volgens de dokter niks aan de hand en gewoon blijven bewegen. In de avond huisartsenpost gebeld omdat ik verging van de pijn. Tramadol gekregen en meteen bedrust. Sindsdien gaat het stukken beter! Maar ik kan nog maar kleine stukjes lopen. En moet dan echt even plat. Ik blijf dus in beweging maar of het echt helpt...

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Inderdaad proberen in beweging te blijven en warm houden wil ook nog wel wat helpen. Pijnstilling heb je al dus veel meer kan je niet doen denk ik.. Beterschap!

5. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik heb het helaas regelmatig. Nu gelukkig al een tijdje niet meer gehad. Ik ga dan naar een chiropractor, krijg oefeningen mee en heb een aantal sessies nodig. Het ergste geval duurde bij mij 2 weken, kon alleen liggen. Vreselijk. Mijn chiropractor geeft juist aan dat ik het moest koelen. Hij vergleek het met een kneuzing van een spierengroep. Door een verkeerde beweging of overbelasting verkrampen je spieren. En als je normaliter wat kneust koel je het ook. Klonk mij best logisch in de oren. Ik ben het gaan koelen en dat hielp bij mij beter dan warm houden. Misschien heb je er iets aan. Veel sterkte en ik hoop op een spoedig herstel!

6. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Auw heb dit ook eens gehad. Geen idee hoe lang het toen geduurd heeft ,kan me alleen nog die felle pijn herinneren. Hopelijk ben je er gauw vanaf.

Deel Deze Pagina