als ik het duidelijk heb gezegd dan ga ik niet terug. DAn was ze duidelijk met andere dingen beizg (gebeurt hier vaak dat ze gezellig doorkleppen met collega's). Bij een nieuwe medewerker ga ik ook wel terug, dan meld ik het de volgende keer dat ik in de buurt ben. Bij die personen gebeurt het niet bewust. Ik vind het dus aan de situatie liggen.
Ik zou persoonlijk even bellen en het aangeven en zeggen dat als je de volgende keer in de buurt bent je er even voor langs komt maar dat het zover om is voor je, ik vind toch altijd eerlijkheid duurt het langst. Ik controleer bonnen eigenlijk altijd direct even, kleine moeite en dan voorkom je dit soort dingen, heb zelf jaren in een winkel gewerkt en dan kreeg je mensen terug van ik heb gisteren boodschappen gedaan en hier staan er 3 van op de bon maar had er maar 2, tja dat kan ik niet meer controleren natuurlijk, het is natuurlijk ook niet zo dat je maar 1 klant per dag hebt en nog wel weet wat men kocht, geef je het niet terug gaan mensen zeuren want indirect maak je ze dan uit voor leugenaar, geef je het wel terug blijf je met zo'n klopt dit wel gevoel zitten . Heb zelf 1x gehad bij een cassiere dat ik veel teveel geld terug kreeg dus ik zeg direct ik gaf je maar 20 en je geeft me voor 100 (dus ook nog niet ene bedrag waarvan je denkt daar krijg je er 10 per dag van) terug, werd dat mens me toch boos dat ze wel wist wat ik gegeven had en dat helemaal klopte zoals ze het deed , nouja mooi mee genomen heb ik toen maar gedacht, dat was wel handig boodschappen doen
Ik zou er nu niet meer mee terug gaan. Als ik tijdens het afrekenen al merk dat de kassadame het verkeerd doet dan zeg ik er wel wat van, maar niet als ik er achteraf thuis achter kom.
Ik zou ook echt niet terug gaan! Zeker niet als je nog 40 minuten heen en weer moet rijden. Had ze maar beter moeten opletten. Met die sponsjes op de vorige pagina, was ik denk ik ook terug gegaan, dat zou dan voor mij aanvoelen als diefstal, ook al zou ik het per ongeluk doen.
Etos heeft nu toch een actie 4 pakken voor 30,- dus eigelijk heb je een pak te weinig. Ik zou zeker niet teruggaan als het wel zo zou zijn.
Ìk denk dat je wel terug gegaan was als je 16 euro teveel betaald had Zou gewoon even bellen naar de etos wel zo netjes.
mee eens, kijk als je meteen weet / bewust ervan bent vind ik het anders, nu kom je er thuis achter en heb je gewoon mazzel, ze zien je aankomen daar (echt waar ze liggen helemaal dubbel om je als je teruggaat )
En als je 16 euro teveel had betaald had je het niet meer gekregen omdat je het niet meer kan bewijzen als je al thuis bent. Ik zou echt niet teruggaan, in dit geval tenminste.
Hahaha, moest hier wel even om lachen om die sticker ''AH Betaald '' Ik zou er trouwens nu niet meer mee terug gaan aangezien je ook nog 20 minuten ervoor moet rijden. En je hebt het duidelijk aangegeven bij de kassa, ik heb het overigens ook wel eens gehad hoor, tijd terug hadden z bij de c1000 een actie toen met die dubbelfris pakken. 8 pakken voor 2 euro ofzo.. Maar ik had dus die doos in het karretje gelaten, en heb duidelijk gezegd heb een doos met dubbelfris 8 pakken, maar ze had maar 1 pak aangeslagen, dus had ik 8 pakken voor 25cent, kwam ik trouwens ook pas later achter hoor..
Ik ga altijd terug als ik weinig heb betaald (tenzij het een euro is ofzo) Als je teveel hebt betaald ga je immers ook terug op hoge poten
die 4 pakken voor 30 euro gaat om de kleine pakken niet om de grote pakken. ik ga zo even bellen naar het hoofd kantoor wat ik moet doen
Uhm.. misschien snap ik het niet hoor. Maar je hebt toch 4 pakken? 4x14= 56, of waren deze pakken ook in de aanbieding?
zeg ik ook alijd tegen klanten als ze terugkomen omdat ik te weinig geld heb teruggegeven' moet u maar beter opletten ik werk ik een grote winkel en nee joh ik zou ook niet teruggaan en wij hebben als winkel meer rompslomp aan iemand die terug gaat voor 10.00 en vaak een bedrijfsleider die de kaisierre op het matje roept nou zal ze net in proeftijd zitten nee hoor meid lekker jammer en volgende keer beter
wij noteren telefoon nr en zit er `16,00 savonds te veel in de kassa dan krijg je het gewoon terug zo als het ook hoort!
Als ze meer van die fouten maken (wat bij de etos niet ongebruikelijk is trouwens) hebben ze vast niet precies 16 euro over haha Ik zeg niet dat het overal zo is maar bij veel etossen (zeker hier in de buurt) toch wel hoor, maar goed het feit dat ze je niet aankijken en gewoon doorkletsen met collega's aan de kassa zegt al genoeg..
je heb gelijk rekenfoutje. ik heb 4 grote pakken van 14 euro. die waren ook voor een actie 3 pakken voor 30 euro. maar ik heb 4 pakken mee genomen want dat bij ik voor een maand klaar.ik haal altijd 4 pakken tegelijk actie of geen actie