wat zouden jullie doen? (te weinig betaald)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Heb iets soortgelijks gehad, en ben toen teruggegaan de dag erna. Vanaf dat moment kreeg ik iedere keer als ik daar kwam een klein beetje extra korting en extra parfumtestertjes mee :D En extra stempels op mijn stempelkaart... Eerlijkheid duurde hier dus het langst.

Liefs

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou het ook zo laten.
    Bij de Hema wel eens per ongeluk (in de grote stapel) een maillot vergeten af te rekenen (voor Ruben, winter). Hij had hem vast n.b.!
    De kassiere had nog tegen hem zitten teuten..we hebben het beide niet gezien..ja, ik bij de auto :(
    Ik ben niet terug gegaan.

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou ook niet terug gaan. Wel als je zelf vergeten bent het aantal door te geven maar als je het hebt gezegd dan niet. Andersom krijg je je geld ook niet terug hoor, dan zeggen ze dat het niet te bewijzen is.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik lees nu dat je het hoofdkantoor gaat bellen. Ben heel benieuwd naar hun reactie.
    Elmo

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik zou ook niet teruggaan hoor, mag ik ook eens een mazzeltje? Zelfs als ik er buiten bij de winkel was achtergekomen dan was ik niet teruggegaan. Ik denk dan "it's my lucky day!". Ik zal ook weleens teveel betalen, aangezien ik echt niet alle bonnen nakijk.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

de reactie van het hoofd kantoor vond ik echt vaag.

ze vroegen of ik vandaag met luiers en al naar het finiaal kon gaan en het daar uit te leggen.

toen ik zei dat ik al 2 pakken op had gemaakt.en ik vandaag niet in de gelegenheid ben om te gaan. ging ze overleggen.

na 3 min ofzo komt ze bij mij terug aan de telefoon en zegd ze dat ik het gewoon zo kan laten. maar de volgende keer als ik in de stad ben dit wel even door moet geven. en dat ik beter moet opletten ???

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dat is de actie die nu loopt .. 4 pakken voor 10 euro;)

8. Skye

Skye Niet meer actief

Nou lekker zo laten dus!! En volgens mij ben jij niet degene die op had moeten letten, maar de gene van de Etos! Vage reactie. Ze mogen blij zijn dat iemand zo eerlijk is om even te bellen!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze willen w.s. dat het daar intern bekend wordt. Lijkt me handiger dat de filiaalleider o.i.d. aangesproken wordt en dat jij bijv. aan moest geven of je nog wist wie het was.
    Nu slaat het inderdaad nergens op hahaha...maargoed, je hebt er nu alles aan gedaan.

10. Skye

Skye Niet meer actief

Ja, die actie geldt voor de normale pakken. Maar zij had de grote pakken gekocht!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    etos Digitaal bij ons doen ze t trouwens gewoon met de grote pakken ;) (ik heb iig grotere pakken liggen boven en de newbaby die ik nog krijg zijn ook grote pakken)

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

meen je, jij moet beter opletten.

Ik doe het niet meer, ik was ook altijd eerlijk! ik heb ooit tien euro teveel teruggehad bij de kassa van de hema. Ik vertelde de medewerker dat ik 10 euro teveel had gehad. maar ze was met een andere klant bezig, of ik even weer achteraan wilde aansluiten! het was heeel druk. Ik zei nee ik ga niet aansluiten... je hebt een foutje gemaakt. Ik kreeg een sneer dat ze dat niet deed..... en dat ik gewoon aan moest sluiten.
    Nou ik ben gegaan.

Daarbij heb ik ooit gehad bij het kruidvat dat ze me te weinig teruggaf. Dit weet ik honderd % zeker, ik had namelijk 50 euro gepint 5 min ervoor. Ze wist zeker dat ik 20 euro gaf.
    Maar ze zou me bellen. En volgens hun was er geen verschil.
    Tja daar sta je dan!
    Dit was in een kort tijdbestek, toen heb ik zoiets van zoek het even uit! Mijn vader grapte, eerlijkheid kan ook te lang duren!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zou hier echt niet voor teruggaan hoor!!
    Lekker meevallertje.
    Als je teveel betaald word het een ander verhaal.
    Wij hebben het toevallig nu bij de bouwmarkt.
    Hadden een rekening geopend tijdens de verbouwing van ons nieuwe huis.
    1x ging het al mis omdat we 2 dingen kochten op een btw-vrije dag. aangeslagen en op de rekening gezet. Hebben ze die bij het bezorgen nog eens aangeslagen(met btw) Dus 2x betaald (een badmeubel en een thermostaatkraan dus een kleine 300 euro teveel betaald)
    Nu werd de laatste rekening afgeboekt(zonder factuur notabene!!) En daarop hebben we exact dat bedrag teveel betaald... Hebben ze ipv het te verrekenen, er weer bij op geteld! *zucht*
    Hebben we dus ons badkamermeubel en de thermostaatkraan 3x!!! betaald... Tis toch te zot voor woorden...
    Gelukkig is het nu duidelijk en opgelost.

Maar ook als ik 2 euro teveel heb betaald en ik kom daar thuis pas achter, ga ik niet terug hoor(dan ben ik het aan benzine alsnog kwijt, als ik die 2 euro al terug zou krijgen)
    Dus voor een paar eurotjes te weinig al helemaal niet!

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    niet trug gaan hoor kost jem eer tijd en geld waarschijnlijk en het is toch je fout niet. je komt er jah ook pas thuis achter. als je er thuis pas achterkotm dat je teveel betaald hebt dan kun je het meestal ook shaken want dat is niet meer te kontroleren dus lekker je mazzeltje laten zijn.

15. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Sjonge, ik ben echt verbaasd over hoeveel mensen dit zien als eenmeevallertje. Ik vind eerlijkheid echt heel belangrijk en vindt dat Amfy het dan ook heel netjes opgelost heeft. Als ik teveel geld terugkrijg of te weinig betaal, zal ik dit altijd zeggen. Ik ga immers ook terug als ik teveel betaal.

Jammer dat NL niet zo eerlijk is!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als ik er in de winkel achter zou komen, dan had ik er wat van gezegd. Maar als ik thuis ben zou ik er niet voor terug gaan.

Ik heb het eens gehad met een kratje bier. Ik heb het haar nog gemeld, en ze zou het aanslaan. Ik was thuis, kijk op de bon, geen kratje bier.
    Tsjah, das pech voor hun. En voor ons een gratis kratje bier.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik was ook niet teruggegaan. Ts heeft nog netjes gebeld, maar dat wordt ook niet echt 'dankbaar' (integendeel eigenlijk) ontvangen.. dus dat maakt mij alleen maar zekerder.

En nee, als ik thuis ben en ik zie dat ik te veel heb betaald, dan ga ik óók niet terug. Want dan kost het me vaak al meer aan benzine- en parkeerkosten dan dat het oplevert. Had ik maar beter op moeten letten. Net als zij.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh lees nu de reactie van het hoofdkantoor.
    Nou, nu zou ik het helemaal niet meer terug brengen. Wat klant ontvriendelijk zeg ' u moet beter opletten ' .

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    ik was wel terug gegaan het is immers jou geld niet meer, want als iemand te weinig terug krijgt zeggen ze ook niet laat maar zitten.

de reactie van het hoofd kantoor vind ik ook niet zo netjes dat jij maar beter moet opletten. het is gewoon de fout van hun.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    netjes dat je hebt gebeld!
    de reactie is dan weer jammer;)
    maar chapeau!

Deel Deze Pagina