Tssss... ze moesten blij zijn dat er ook eerlijke mensen bestaan. Wat een belachelijke reactie. Gewoon lekker laten zitten zo.
wij hebben het weleens bij de c1000 gehad. Hadden ze 3 kratten voor 25euro ofzo. Dus wij alle 3 kratten opgestapeld in de kar voor haar neus neergezet, ook nog gezegd dat het 3 kratten waren. Ja dat zie ik wel hoor snauwde ze. Najaaaa sloeg nergens op maar goed. Komen we thuis heeft ze alle 3 de kratten niet eens aangeslagen. En nee ik ben niet terug gegaan. 20 km heen en weer 20 km terug, plusdat ze alle 3 voor haar stonden, we het ook nog eens netjes gezegd hebben, en zij nog eens snauwen. Nee hoor me man heeft er lekker een poosje lol van gehad. We hebben alles gedaan als zij het dan nog niet aanslaat dan is het haar fout! Was het hier in een buurtwinkeltje geweest dan was ik wel terug gegaan, maar de c1000 kon van mij de boom in!
als ik ergens teveel heb betaald dan ga ik ook niet altijd terug hoor, dan is het jammer. Ik vind eerlijkheid ook belangrijk, maar als we het over dit soort dingen hebben dan maak ik me niet zo druk. stel dat ik een portomonnee van iemand zou vinden, dan zou ik die zeker wel terugbrengen of naar de politie want dat raakt iemand persoonlijk. Maar de Ahold verdient echt wel genoeg aan mij , die liggen vast niet wakker van mijn tientje.
ik zou ook niet terug gaan....Heb zoiets ook meegemaakt, paar weken terug een pak pampers en een pak nutrilon voor 10 euro...dan kijken ze maar beter vind ik...
Als ik in de winkel sta bij de kassa en ik krijg teveel terug, dan zal ik het altijd gelijk zeggen. Maar als ik er eenmaal thuis pas achter kom, tja dat is dan jammer voor hun maar dan ga ik niet speciaal meer terug.
precies, en als er hier dan gesproken wordt over een ´meevaller´.. zo zie ik (en volgens mij heel veel anderen) dit helemaal niet. Ik zou het niet zien zitten om weer met 2 kleintjes bijv met de bus terug naar de Etos te moeten (kom al amper in de stad). Dus nee zou niet terug gaan, geld ook wanneer ik teveel betaald zou hebben.
voor zoiets zou ik niet terug gaan. Hun fout. Als ik het in de winkel door zou hebben zou ik het wel zeggen. Ik had laatst bij de prenatal dat ik iets wat op de kinderwagen lag vergat neer te leggen en toen ben ik toch ff terug naar binnen gegaan. Dat voeld anders toch echt als stelen.
Sorry hoor, maar heb je wel gelezen wat de reactie was van Etos (hoofdkantor note bene)? Als ik het in het verleden gedaan zou hebben, was het nu wel over. En nee, ik ga echt niet terug als het niet mijn fout is geweest. Laatst was ik in een bouwmarkt, heb ik 4 pakken tegels op de kar staan, de kassiere staat op vanaf haar stoel, loopt naar de kar, scant één van die pakken aan, en vervolgens tiks ze maar 1 pak in. Ondertussen zit ze druk te kleppen met een jongen die naast de kassa staat, ze keek ons niet eens aan, laat staan dat ze aub of dankjewel zei. Tja, dan mag je van mij toch echt beter met je hoofd bij je werk zijn....
Maar bij de etos is nu toch inderdaad 4 kleine pakken voor 30 en voor de grote pakken 3 voor 30? misschien ging de cassiere er automatisch vanuit dat je 3 pakken had omdat veel mensen die nu nemen. Al met al zou ik in eerste instantie wel terug gaan. Maar na die reactie van het hoofdkantoor niet meer, dit zou ik het hoofdkantoor trouwens ook laten weten. xx
En later heb je natuurlijk netjes de statiegeldbon weggegooid, toch (want dat statiegeld heb je ook niet betaald voor je gratis kratje!)
Eigelijk had je dan het filiaal moeten bellen waar je ze gekocht had, niet het hoofdkantoor. Maar lekker laten zo.
Mijn oom heeft het een keer met een printer gehad bij de Aldi. Hij staat in de rij en net als hij aan de beurt is, komt er een andere cassiere achter de kassa zitten (een nieuwe). Ze zegt bij het zien van de printer "oh, gelijk een moeilijke!". Dus mijn oom zegt "nou hoezo, gewoon twee vijfenzeventig (hij bedoelde uiteraard 275,-) Zij slaat vervolgens 2,75 aan en hij koopt de printer dus nog voor geen 3,-!!! Tja, ik zou persoonlijk niet zo de winkel uit kunnen lopen, maar aan de andere kant ook wel erg dom van zo iemand die werkelijk denkt dat die dingen maar 2,75- kosten!
Whuahahahahahahahhaahahahahahaha Dat is wel een hele goeie. Maarja, welke mafkees koopt er nou een printer voor 275 euro??? Die dingen kosten nog geen 5 tientjes...