hun hebben geen telefoon in de winkel waar klanten op kunnen bellen. net als een hoop winkels tegen woordig moet je gewoon via het hoofdkantoor bellen
Ik ga altijd terug in zulk situaties!!! Want als je teveel betaald ga je toch ook terug?? waarom nu niet? Ik heb het zelfs een paar keer meegemaakt!! Dan kijken ze je raar aan hahaha ze zijn geen eerlijke mensen gewend !!! En een keer werd er zelfs gezegd van : wij kunnen niet vragen aan de klant om bij te betalen achteraf dus u mag het zo meenemen!!
Sorry hoor maar dit vind ik gewoon ASO!! Ik haat het als mensen dit doen. Bij ons in de winkel ook , gaan ze alvast brood laten opeten door de kids. En ze vergeten het te zeggen ook!! Wij moeten dan 1 voor 1 kijken zeker in die drukte of de kids wat in hun mond hebben!! Jij kon net zo goed nog een keer zeggen bij de kassa dat je die knuffel had!!!!!!! Ik vind dit gewoon diefstal klaar!!:x
Lekker niet terug gaan. Heerlijk een keer een voordeeltje toch? Vindt het zelf echt te ver gaan om zo iets meteen diefstal te noemen...moeten ze maar beter op letten hoor. Ik heb het een keer met mn vriend gehad met een douchegordijn en mn schoonmoeder vertelde een keer dat ze het had met een bloembak ofzo. Vrienden van me hadden het met wastafels van 100 euro per stuk, ook netjes aangegeven dat die onder lagen op de kar, maar nee hoor niet aangeslagen tja sorry maar let dan even beter op!!
Ja die heb ik gelezen en dat is ook een erg merkwaardige reactie, MAAR ts heeft van haar kant wel moeite getoond dat ze een oplossing wilde en zo heeft ze het van haar kant goed gedaan. Hoe een winkel hier zélf mee omgaat; tja, dat is hun pakkie an.
Als het in een winkel gebeurt hier in het dorp zeg ik het wel, gebeurt het me in een grote stad en ik kom dr thuis pas achter..jammer dan, als ik terug ga kost het me alleen maar geld (benzine, parkeren) Andersom ben ik zelf ondernemer, deze zomer een duitse klant die een afspraak met ons had om een bestelling op te halen. Toen de klant weg was en ik een uur later het geld thuis wou opruimen kwam ik erachter dat de man 50 euro teveel had betaald. Het enige wat ik had was een mobiel nummer, heb de man gebeld en heb gevraagd om zn rek.nummer zodat ik het geld terug kon storten..... ik verdien graag, maar dan wel eerlijk! De man was erg verbaasd en was dr zelf nog niet achter gekomen.
Ow denoods zou ik zeggen tegen Etos, wanneer je het geld wilt.. kom maar halen op dit en dat adres. Maar no way dat ik met dat kleine grut weer de bus in ging met dit weer om te gaan betalen omdat zij een fout hebben gemaakt in hun nadeel.
ik zou terug gaan. Ik zou die luiers niet zonder schuldgevoel kunnen gebruiken. Ik ben altijd bang dat zoiets dan 100 keer harder terug komt bij je. Als je snapt wat ik bedoel
Ja precies, ik had ooit een keer 5 euro gevonden was ik de dag erna 10 euro kwijt Ik snap dus wat je bedoelt
Ik zou niet teruggaan, je hebt duidelijk verteld aan die persoon dat je er 4 hebt en je mocht ze alvast in je tas doen. Had ze maar beter op moeten letten. Heb ik ook een keer gehad met een broek en shirt kopen. Beide in de aanbieding, heb er maar voor 1 betaald. Ze had het trouwens ook veel te druk met haar collega. Eigen schuld vind ik dan.
Nee zeker gewoon van genieten! Je kunt nu in ieder geval een paar keer met een enorme glimlach die vieze luiers verschonen.. Want ze waren toch gratis! Niet rot over voelen, lekker van genieten. Je hebt niemand misleid, het pak niet onder je jas gefrommeld en hard weggerend of iets dergelijks..
ik heb het gehad toen we bij de babydump spullen gigen inslaan voor Luc. Heel aerosleepmatras gratis a 280 euro, heb het echt 30 keer gezegd dat die erbij moest en achter stond.