Ik ga niet meteen terug als mij zoiets overkomt, maar zou het wel aangeven de volgende keer dat ik in die winkel kom. Dus ik zou het dan alsnog betalen. Ieder het zijne, als ik te veel betaal zeg ik het en als ik te weinig betaal zeg ik het dus ook. Ik heb zelf vroeger in een winkel gewerkt, misschien dat dat voor mij meespeelt. Ik kan me goed verplaatsen in de cassiere.
Hahha das een mazzeltje , sja als je het 30 x hebt gezegd en ze het er niet hebben bijgerekend is het echt hun schuld
Ik was echt niet terug gegaan. Jammer dan voor de Etos, die leiden daar echt niet onder hoor. Wat zouden hun betalen voor 1 pak pampers.. 2,50 á 3 euro.. Als het niet minder is. Daar gaan ze vast niet kapot aan. En die Actie klopt, maar volgens mij had zei het over de voordeelpakken..
Ik ben er heel dubbel in. Grote ketens waaronder de Etos ook valt, zou ik niet terug gaan. Zij hebben zelfs zulke derving ingecalculeerd. Ik vind het wel netjes als je het doet! Kleine ondernemingen of het "gewone" volk vind ik een ander verhaal. Portemonnee met geld? Breng ik wel terug. ( en dat is echt niet gelogen, ik doe het echt...) Eenmanszaak? Zeg ik het meteen. Maar dit soort grote bedrijven die héééééél rijk worden van de consument worden, nee, dat doe ik niet!
idd als het mijn eigen fout zou zijn geweest dat ik het niet goed aangegeven had zou ik teruggaan ook als ik het zie als ik net de winkel uit ben, maar nu ben je duidelijk geweest en dan zou ik nie tteruggaan. Had de cassiere beter op moeten letten vind ik
jammer dat wanneer het andersom is en je te weinig terug hebt teruggehad en je zoals op jouw manier het de volgende keer aangeeft in de winkel die cassiere zich niet zo goed in de klant zal verplaatsen .
Inderdaad stank voor dank (gratis vieze luiers) Maar ik had het echt niet gemeld hoor. Het was haar eigen schuld had ze maar op moeten letten.
Ze had het prijskaartje bij de cassiere in de hand gegeven dan heeft ze het gezegd en gegeven. Vind het dan dom van de cassiere hoe duidelijk moet je zijn.
Ik zou niet teruggaan. Werk zelf regelmatig aan de kassa en als mensen voor zo iets terug komen, dan herstel ik de fout wel maar zeg er ook bij dat het mijn fout was en als ze niet waren terug gekomen ik het nooit gemerkt zou hebben. Voordeel voor hen, moeten ze van profiteren, zo'n winkel word er echt niet armer van.
Meen je dat nu serieus, dat je ermee terug wil gaan? Wees blij dat ze niet opgelet heeft, scheelt toch weer in je portemonnee
Ik zou echt niet terug gaan. Het is mij 2x overkomen bij de AH met aanbiedingen van pampers. Tot 2x heb ik 20 euro extra terug gehad. Ik kwam er pas achter toen ik in de auto zat. In de snelheid had ik het geld mijn jaszak gedaan.