wat zouden jullie doen? (te weinig betaald)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Is de actie ook niet 3+1 gratis nu bij Etos?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga niet meteen terug als mij zoiets overkomt, maar zou het wel aangeven de volgende keer dat ik in die winkel kom.
    Dus ik zou het dan alsnog betalen.
    Ieder het zijne, als ik te veel betaal zeg ik het en als ik te weinig betaal zeg ik het dus ook.
    Ik heb zelf vroeger in een winkel gewerkt, misschien dat dat voor mij meespeelt. Ik kan me goed verplaatsen in de cassiere.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahha das een mazzeltje , sja als je het 30 x hebt gezegd en ze het er niet hebben bijgerekend is het echt hun schuld:D:D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

plus dat ik geen 130 kilometer erheen ga rijden om het terug te brengen.

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik was echt niet terug gegaan.
    Jammer dan voor de Etos, die leiden daar echt niet onder hoor.
    Wat zouden hun betalen voor 1 pak pampers.. 2,50 á 3 euro.. Als het niet minder is.
    Daar gaan ze vast niet kapot aan.

En die Actie klopt, maar volgens mij had zei het over de voordeelpakken..

6. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik ben er heel dubbel in. Grote ketens waaronder de Etos ook valt, zou ik niet terug gaan. Zij hebben zelfs zulke derving ingecalculeerd. Ik vind het wel netjes als je het doet!

Kleine ondernemingen of het "gewone" volk vind ik een ander verhaal. Portemonnee met geld? Breng ik wel terug. ( en dat is echt niet gelogen, ik doe het echt...) Eenmanszaak? Zeg ik het meteen. Maar dit soort grote bedrijven die héééééél rijk worden van de consument worden, nee, dat doe ik niet!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

idd als het mijn eigen fout zou zijn geweest dat ik het niet goed aangegeven had zou ik teruggaan ook als ik het zie als ik net de winkel uit ben, maar nu ben je duidelijk geweest en dan zou ik nie tteruggaan. Had de cassiere beter op moeten letten vind ik

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije

jammer dat wanneer het andersom is en je te weinig terug hebt teruggehad en je zoals op jouw manier het de volgende keer aangeeft in de winkel die cassiere zich niet zo goed in de klant zal verplaatsen :).

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    had ze maar op moeten letten vind ik.
    je hebt het gezegd....

nee ik zou dus ook niet teruggaan!!!!!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

whahahahhaha dat bedoel ik nou

stank voor dank noem ik dat

11. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Inderdaad stank voor dank (gratis vieze luiers)

Maar ik had het echt niet gemeld hoor. Het was haar eigen schuld had ze maar op moeten letten.

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Ze had het prijskaartje bij de cassiere in de hand gegeven dan heeft ze het gezegd en gegeven. Vind het dan dom van de cassiere hoe duidelijk moet je zijn.

13. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik zou niet teruggaan. Werk zelf regelmatig aan de kassa en als mensen voor zo iets terug komen, dan herstel ik de fout wel maar zeg er ook bij dat het mijn fout was en als ze niet waren terug gekomen ik het nooit gemerkt zou hebben. Voordeel voor hen, moeten ze van profiteren, zo'n winkel word er echt niet armer van.

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Meen je dat nu serieus, dat je ermee terug wil gaan? Wees blij dat ze niet opgelet heeft, scheelt toch weer in je portemonnee

15. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Ik zou echt niet terug gaan. Het is mij 2x overkomen bij de AH met aanbiedingen van pampers. Tot 2x heb ik 20 euro extra terug gehad. Ik kwam er pas achter toen ik in de auto zat. In de snelheid had ik het geld mijn jaszak gedaan.

Deel Deze Pagina