Bah, gewapende overval op 100 meter van mijn huis

Discussie in 'De lounge' gestart door collo003, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoorde vanavond van iemand dat er allemaal politie in de buurt rondreed. Ging even zoeken op internet en bleek dat er een gewapende overval op een woning in de naastgelegen wijk is geweest en de daders nog gezocht worden. Keek nog even goed en het blijkt maar 100 meter van mijn huis te zijn geweest.
    Vind het echt een naar idee dat dat zo dichtbij gebeurt en dat ze dus nog steeds niet gepakt zijn. Heb snel de gordijnen achter dicht gedaan. Hoop maar niet dat die creep in mijn achtertuin zich verstopt heeft.
    Had ik maar een hond ipv drie katten...;)

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

He get wat eng!

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    He jasses!!
    Ik kan me voorstellen dat je nu niet lekker op je gemak zit.
    Maarre.. ik ben wel benieuwd in welke wijk je woont dan!

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

ieuw dat is eng! Hopelijk hebben ze die rotzakken snel te pakken!

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Overval is gebeurt in de Hambaken, woon zelf op het Rompertpark

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ga maar eens alle sloten nog eens nalopen en dan lekker naar bed. Eens kijken of het een beetje uit mijn gedachten kan krijgen.

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ooh en dat moet weer nét gebeuren in een wijk die al niet zo goed bekendstaat.. :)

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ben je alleen thuis??

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Zoiets hadden wij vorig jaar. Gewapende overval bij onze buren!
    Is toen ook geschoten (was ook bij opsporing verzocht). M'n man heeft alles vanuit het raam staan bekijken. Mede door zijn getuigeverklaring en die van anderen op straat (en die van getuigen de week erna, ja de week erna hadden ze nog een gewapende overval gepleegd) zijn deze lichtgetinte boefjes *kuch* gepakt.... *zucht*

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jusi
    Nee, mijn man ligt al in bed. Anders bleef ik denk ik de hele nacht wakker in de huiskamer met alle lichten aan.
    Wat betreft de wijk: Tis wel altijd iets te beleven als je er zo dicht langs woont. Heb in het verleden vanuit mijn slaapkamerraam al eens een politie achtervolging gezien en een auto er vandoor zien gaan na een aanrijding. En we hebben vanaf hier uitzicht op het mooiste vuurwerk van Den Bosch met oud en nieuw (en 2 maanden ervoor en erna...zucht). Ik zoek de positieve punten wel een beetje op.

Eliesje
    Wow, bij de buren... Dat is helemaal heftig! Hoorde laatst van mijn collega ook al dat zijn broer snachts overvallen was in zijn eigen huis. Hoop maar dat zulke dingen me bespaard blijven.

11. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Bah vreselijk.. Hoop dat je vanacht goed kan slapen.

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ja gatsie dat hoop je nooit mee te hoeven maken als het echt bij je thuis zou gebeuren.

Die onderkruipsels weten denk ik echt niet wat ze mensen aandoen voor een paar duiten en een laptop oid.

Snap dat je op bent van de adrenaline nu maar probeer lekker naast je man te gaan liggen en te gaan slapen straks. (zeg ik wel heel wijs maar lukte mij toen ook niet hahaha)

X

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ooh gelukkig, dan kun je hem altijd wakker maken voor het geval dat..! Niet te hopen natuurlijk.
    En tja, knap dat je de positieve punten er nog uit kunt halen, ik vind dat allemaal maar eng. :)

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Oei dat is schrikken hè !!

In 2006 is hier ook zoiets gebeurd

Alleen hoorden wij enorm veel HELLLP HELLLP en ik woonde toen nog bij mijn ouders en we zijn naar beneden gegaan en dachten allemaal dat de man zijn vrouw en kinderen mishandelde op dat
    Moment

Politie gebeld (mijn vader werkt bij de politie maar gaat er niet in zijn up om af omdat je niet weet wat je aantreft mogen ze van de baas ook niet ergens alleen op af stappen tenzij je denkt de situatie in te schatten

Iig politie gebeld die kwamen vrij vlot de hele buurt stond buiten en zien opeens de politie deuren en ramen in slaan en versterking en honden en ze rennen overal op zoek naar blijkbaar overvallers het was iig goed dat mijn vader niet Alleen gegaan is want toen de eerste politie door het raam keek wou 1 van de daders schieten maar kozen ervoor toch te vluchten

Bleek dat ze de man des huizes de kop hebben kapot geslagen en de vrouw en kinderen vast gebonden en via het dak waren ze ontsnapt via het dak

De politie kon ons verzekeren dag het om de man des huizes te doen was en niet om zomaar een willekeurig huis dus dat stelde wel gerust

De man leeft nog maar is blind door 1 oog omdat ze die kapot geslagen hebben en de daders zijn nooit gepakt

Het is echt schrikken en je bent echt een tijdje bang ik tenminste !

Dus ik kan je alleen maar sterkte wensen voor wanneer je bang bent

15. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Wat akelig, snap goed dat je bang bent, hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen

16. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik las het op teletext, wat akelig he? Een paar maanden geleden hebben ze bij ons achter ook een gewapende overval gepleegd, bij mensen van in de 80! Het is ook bij opsporing verzocht geweest. Maar het is een rare gewaarwording de ME in je straat...

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Hè bah dat is eng als zoiets zo dichtbij gebeurd. Als klein meisje ook een keer een man aan de deur gehad met een ( later bleek een nepperd) pistool in zijn handen of mijn broer thuis was.. Hoop gedoe en geschreeuw want die man beweerde dat mijn broer zijn ruit had ingegooid. Heeft toen een hoop indruk gemaakt bij me.

Deel Deze Pagina