de reden waarom ik meldde dat het zigeuners zijn is puur om het feit dat ze niet gewend zijn(mijn buren) om in een rijtjeshuis te wonenze hebben altijd op een speciaal zigeunerkamp geleefd waar ze dus niemand stoorden met hun muziek en gefeest
straks werken ze niet zwart maar vrijwillig?? dus werken ze wel maar krijgen hier geen geld voor?? Heel veel mensen moeten in de bijstand of andere uitkering. Vrijwilligers werk doen in de vorm van schoonmaakwerkzaamheden of Gemeente tuinen aan harken ( hier tenminste dan ) hun krijgen hier geen geld voor maar mogen hierdoor wel hun uitkering behouden mochten ze geen ECHT werk vinden. Weet je zeker dat ze hier voor betaald krijgen? Heel vervelend die feestjes al eens een gesprek aangevraagt samen met een maatschappelijk medewerker? Die kan je bij via de politie krijgen namelijk als je al meerdere keren met politie gezeten heb.. bij politie houd het ook eens op he die zien je misschien nu ook als zeur als je belt.
Meid, je bent mij geen uitleg verschuldigd hoor, iemand anders reageerde daar op. Nogmaals ik praat nu over mensen (kampers) die ik persoonlijk "ken". Hoe of wat ga ik hier verder niet op in, want ik ben anoniem en dat wil ik graag ze houden, maar mijn beeld is dus niet gevormd door de tv. Ik ging ervan uit dat het om kampers ging en niet om zigeuners, maar dat was dus een vergissing, sorry! Goed, dit is verder geheel offtopic, laten we het er niet meer over hebben. Ik had er niks over moeten zeggen, domme actie, heeft iedereen wel eens.
Euhm misschien moet die politie dan eens serieuze stappen gaan ondernemen lijkt me? Die lui veroorzaken toch overlast, ze moeten gewoon eens optreden.
Mijn halve Fam. Komt van het kamp Even ter aanvulling nog.. Tuurlijk zijn sommige geen lieverdjes maar dat zijn gewone mensen ook niet hoor als je ze iets flikt daarvoor hoef je niet persee van het kamp te komen