Mijn zoontje is afgelopen dinsdag geholpen aan zn neusamandelen. Dit omdat hij steeds verhoging/koorts had, hoesten en elke keer een snotneus. Nu vandaag voordat ie naar bed ging vond ik m iets warm. Zn temp was 38.1 en hij zit nu de heletijd te hoesten in bed. Verder knort ie ook nog steeds tijdens het slapen. Heeft dit nog gewoon zn tijd nodig voordat je verbetering ziet? Iemand hier ervaring mee?
Hier duurde het ook een paar weken voor we echt verbetering merkten. Maar inmiddels hebben we een heel ander kind. Niet meer ziek geweest en slaapt stukken beter. De verhoging hebben we hier niet gehad, dat zou ik even goed in de gaten houden.
Ze kunnen natuurlijk nog steeds ziek worden. Maar het zou, zeker na verloop van tijd, wel veel milder moeten worden allemaal: niet meer zo vaak, gewoon minder heftig ziek, enz. Kijk verder de nazorgpapieren even na, wat geadviseerd wordt over contact opnemen met de KNO of met de huisarts.
Bij onze oudste merkten we eigenlijk direct verschil. Jongste kreeg ook de keelamandelen eruit en dat duurde wel even een maand of 2, voor het echt rustiger werd. De ontstekingen waren wel direct na de ingreep weg.
Als je een lopende verkoudheid hebt is dit niet meteen verdwenen bij de neusamandelen eruit, heeft even tijd nodig Hier nu een maand geleden en tot op heden niet meer verkouden of ziek geweest