wat zouden jullie doen? waterpokken kind/zere nek

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door natjes, 14 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ach jee, je hebt zelf wel de waterpokken gehad al hoop ik? Ik zie dat je hoogzwanger bent....grote kans dat je jongste het over een paar weken krijgt en dan is hij de eerste week nog zeer besmettelijk. Dus mocht je kleine meid eerder komen, toch bij de jongens vandaan houden, is zo gevaarlijk voor pasgeborenen. Pfff, ik ben zo blij dat de mijne nu ingeënt zijn! ;)

Beterschap voor je zoontje en alvast een super bevalling toegewenst! :)

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Kleine kindjes laten een ander beeld zien bij hersenvliesontsteking dan volwassen dus ik zou toch even richting hap gaan , je weet het nooit en bij kindjes zou ik geen risico nemen ( kom net zelf met een kind van de IC af met verdenking op hersenvliesontsteking ) succes

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik was 1 toen ik hersenvliesontsteking kreeg.daar had ik niet alleen van pijn in de nek. Dat deed alleen pijn als ze het naar mijn kin deden. Verder had ik al 3 dagen 40 graden koorts. Overal rode/paarse vlekjes. En spuugde ik gal.
    volgens huisarts was het toen verkoudheid.
    2 dagen later lag ik in het zkh opgegeven door de artsen.
    Mijn vader heeft het heft in eigen handen genomen door zelf een spuitje te geven die me misschien beter kon maken de artsen wilden het niet meer doen.

Ben Gelukkig nu weer gezond maar het heeft wel mijn leven veranderd.
    heb tot mijn 16de last gehad van flauwvallen bij warme temperatuur. Ronddraaiende dingen.

Dus let aub goed op

4. natjes

natjes Niet meer actief

Dank voor alle berichtjes!

Zoon is goed de nacht doorgekomen, klaagt wel over erge keelpijn en wil alleen yoghurt eten.
    Klieren zijn ook flink opgezet zie ik nu. Wellicht dat hij daardoor dus ook last van zijn nek heeft /had.

Hij is wel actief, koorts nog niet gemeten, dus we houden vandaag gewoon weer even extra goed in de gaten.

Wat betreft mijzelf, heb waterpokken gehad toen ik paar maanden oud was. Maar paar pokken gehad toen, kreeg er wel gelijk epilepsie van.
    Wat betreft baby, tja, we gaan het zien wanneer ze komt en of ik haar genoeg antistoffen meegeef! Kan zoons moeilijk in quarantaine houden :)

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    verplaatst naar peuter en kleuter.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gelukkig is de nacht goed gegaan. Opgezette klieren kunnen inderdaad de oorzaak van de nekpijn zijn.

Deel Deze Pagina