Hoi allemaal, Wat heftig om jullie verhalen te lezen maar ook fijn dat er zoveel goede nipt uitslagen voorbij komen! Ik heb net de uitslag van de combinatietest terug, helaas zit ik in het verhoogde risico . Ik ben nu 12 weken zwanger en ik ben al 38! Ik ben na 8 iui zwanger geworden dus ik ga naar Antwerpen voor een nipt. Is er hier iemand in Antwerpen geweest? En ik heb alleen een verhoogde kan op down, vonden jullie het informatiegesprek zinvol of hebben jullie alleen de bloedtest gedaan? Ik word nu ook alvast doorverwezen naar het ziekenhuis voor een informatiegesprek en vruchtwaterpunctie. Ik hoop zo dt ik die punctie niet nodig heb. Het verhoogde risico kwam door mijn bloedwaarde en de nekplooimeting was juist goed. (Ook de echo zag er zover als ze kunnen beoordelen goed uit). Groetjes Mira
Ik kreeg ook verhoogde kans alleen door mijn hormonen de rest was goed, wij hebben de vorige keer een punctie laten doen (toen wist ik hier nog niet van) en was vreselijk (vond ik) dus nu NIPT laten doen (wel in Brussel, beter gevoel bij en betere verhalen over, ze zijn ook sneller en goedkoper) Je kan deze meneer mailen met vragen, hij antwoord snel, je kunt heel snel al terecht! En de uitslag geeft ie zelfs in het weekend door, die man werkt volgens mij altijd