Vandaag is t dan eindelijk zo ver... Eindelijk gaan we weten of t een jongen of meisje word Heb zelf nog niet echt een voor gevoel, wel gehad en toen dacht ik een meisje, maar nu zou ik t echt niet weten. Ik wil graag weten of hier mensen zijn die ervaring hebben met echo bureau in utrecht op de maliebaan. En ook zou ik willen weten of t met 15 + weken al goed te zien is. Sowieso ben ik gewoon heel erg benieuwd hoe ons kindje er nu uit ziet. Wij hebben hem/haar voor t laatst gezien toen ik ongeveer 10 weekjes zwanger was. Ik neem mijn nichtje van 12 ook mee. Die wil heel graag een meisje, dus ik hoop niet dat ze in huilen uit barst als t strakjes toch een jongen blijkt te zijn, haha. Ik kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is. Nog heel wat uurtjes te gaan maar t zijn iig geen weken/dagen meer
Spannend, Met 15 weken is een piemeltje al heel duidelijk te zien, En als ze goed van verschillende hoeken kijken en ze zien verders niks uitsteken en wel de beruchte 3 streepjes is het vaak wel duidelijk een meisje' Succes ..!!
Veel plezier! Hier geslachtsbepaling gehad met 15+4 weken en was heel duidelijk te zien dat het een meisje was. Het echo bureau waar ik ging had ook echt wel goede apparatuur, vrij nieuw. Waar ze ook 3d HD beelden mee kunnen maken. Maar goed geslachtsbepaling is in 2d natuurlijk.