Wat zouden jullie doen, wel of niet gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door francis78, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ik zit even met een dillema....
    8 oktober zou ikmet een buurvrouw naar Symphonica in Rosso. Heel gaaf natuurlijk!
    Nu heeft alleen mijn buurvrouw een oproep voor een operatie aan haar voet gekregen en dat moet de 7e gebeuren. Het is een behoorlijke ingreep waarbij ze een bot doorzagen en rechtzetten. Ze heeft haar andere voet een jaar geleden laten doen en had toen veel pijn.
    Nu wil ze toch met alle geweld heen. Volgens haar heeft ze geen pijn, kan ze wel blijven zitten enz...Ze wil heen.
    Ikzelf vindt het erg lastig, het lijkt me ten eerste niet goed voor je vlak na zo'n O.K en stel dat er daar wel wat misgaat....
    Natuurlijk heb ik heel veel zin om te gaan, maar ik weet niet of het slim is....en of ik die verantwoording wil nemen...
    Wat zouden jullie doen in mijn geval?

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het is toch niet jouw verantwoordelijkheid?!

Ik snap je wel hoor, maar als zij perse wil gaan, wie ben jij dan om niet te gaan.. Misschien wel even uitvissen of ze niet zegt dat ze wil gaan om jou niet teleur te stellen..

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als ze zelf wil gaan dan zou ik het gewoon doen.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze mag hopen dat ze de 8e al überhaupt thuis is uit het zkh

Ik heb 2x soortgelijke operaties ondergaan ( en moet voor de 3e keer) maar de eerste dagen moet je sowieso met je been omhoog liggen, als je in een rolstoel zit met je been omlaag kan ze dadelijk terug naar de EHBO. Snap niet dat ze het zelf niet inziet?

Reken er maar op dat je alleen erheen gaat. Ook al houd ze ju voet bij stuk, ze ziet hopelijk die dag zelf wel in dat het niet mogelijk is

5. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik snap je wel, zou er zelf ook wel even een vraagtekentje bij plaatsen. Maar als ze zelf wil gaan en het risico wil nemen dan moet je gewoon gaan. Het is haar lijf en haar verantwoordelijheid, niet de jouwe.

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Vinnik ook Sammeke :p.

OT We moeten toch wat he, dan maar hier ;)

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik kan me niet voorstellen, dat je een dag, na een operatie al bij een concert zit. Zou haar dat ook duidelijk maken, dat het heel onverantwoordelijk is en dat ze haar kaartje misschien aan iemand kan verkopen, die dan met jou mee kan.

Deel Deze Pagina