Mensen met honden: wat zouden jullie leuk vinden als cadeautje voor je hond. Mijn dochter gaat afscheid nemen van haar klas en daar hebben ze een aantal dagen in de week een hondje in de klas. Ze noemen haar daar het “therapiehondje”. Het is een klas met o.a kinderen met ASS. Het hondje is van de juf. Wat is leuk als “afscheids cadeautje”? Wij hebben zelf geen hond, dus ik heb geeen idee. Zomaar iets lekkers als een honden koekje of zo, durf ik ook niet, want ik geloof dat de hond ook medicijnen krijgt omdat ze iets heeft.
Lekker zacht dekentje. Dat vond onze hond altijd erg fijn. Daar hadden we nooit genoeg van. Voor in de auto of mee onderweg.
Een speeltje, daar heb je nooit genoeg van. Zou dan wel eentje kiezen die niet piept (ivm de klas) en niet uit touwen bestaat. Touwen kunnen nl bij inslikken schadelijk zijn voor de darmen. Of idd zoals eerder aangegeven een zacht dekentje.
Wat voor hond is het? Een dekentje is voor onze labradors alleen leuk om te slopen. Een bal daarentegen vinden ze geweldig. Evenals een kong (Google maar) of een speeltje. Je hebt ook speeltjes met piepjes die alleen honden horen, en wij niet, ideaal! Vanwege de zomer zou je ook bij de action zo'n koelmatje voor honden kunnen halen.
Ik heb gegoogled op een Kong, leuk! Weet eerlijk gezegd niet welk ras.. maar volgens mij een labradoodle. Het schijnt een heel lief rustig hondje te zijn. Koelmatje kende ik ook niet, leuk!
Een snuffelmat is leuk. Als je voor een speeltje gaat zou ik wel een merk ding doen. met een Kong zijn ze ook langer bezig maar moet je wel de soort hond weten want als je te klein kiest is het gevaarlijk voor grote honden Wat echt super leuk is zijn puzzelspellen voor honden. Zelf zou ik geen tennisbal dingen doen. Blijkbaar zijn die slecht voor de tanden.
Ja, een puzzelspelletje/hersenspelletje Daar is mijn hond altijd superblij mee, en er zijn zoveel varianten van