wat zouden jullie doen ? wie moet het nu betalen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hahahahahaha, je als vermist opgeven? Laat me niet lachen! :D

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

echt waar mij en de klein , :D
    tja gaan ze ver mee komen , ze gaan eens goed lachen denk ik . en anders mag ik het bij de rechtbank gaan uitleggen , nou goed , ik zeg gewoon dat ik weiger van de zeggen waar ik woon en de rechter gaat zeggen tegen hun , tja ze is volwassen en ze is niet verplicht van het jullie te melden ;)

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    vervelend zeg

maar heb ik iets gemist of vraag ik me af waarom je ouders niet weten waar je woont?

maar lastige situatie

4. peekaboo

dat is hier eens ter sprake gekomen hoor , ze weten niet waar we wonen , wil niet dat ze dat weten want ik weet waartoe men papa in staat is

5. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Heb niet alles gelezen..
    Maar vind wel dat als je ouders de toelage hebben ontvangen.. (dus ook hebben uitgegeven) het zelf terug moeten betalen!
    En dus NIET jij!!

En zoals ik bij toeval las ergens: Als je kinderen neemt, ben je je er van bewust dat ze ooit naar school gaan! Dus ook voor de schoolkosten zijn ouders verantwoordelijk!!

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wat doe je daar in godsnaam dan nog gezellig op visite...

7. peekaboo

zo gezellig zijn de visites niet hoor ;)
    ik ga enkel en alleen voor men broertje ! en we zijn der vrijdag geweest om inze spullen te halen

8. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Maar als het tot een rechtzaak komt, komen ze dan niet als nog aan je adres?
    Ik weet het niet hoor, maar dat dacht ik altijd...

Misschien kun je kijken of je al een deel kunt terug betalen, ben je er wel vanaf.... En evt. later nog een deel.
    Kunnen ze je nooit verwijten dat jij het niet goed hebt gedaan... ookal klopt het niet.

Suc6 ermee!

9. peekaboo

neen dan komen ze nog steeds niet aan men adres ,

10. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ja dat is ook een optie lijkt me..

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jeetje meid,ik heb hier al eens eerder wat gemeld en lees dat je nu je spullen hebt weggehaald.
    Heeeel goed!

Maar als ik telkens lees uit wat voor nest je komt,dan heb ik toch wel veel bewondering voor hoe je nu in het leven staat!
    Je hebt je zaakjes prima op orde lijkt mij.
    Echt petje af hoor,en je ook zo om je broertje bekommeren.
    Ik blijf het topic volgen hoe het nu verder gaat (ben wel benieuwd) maar 1 ding weet ik wel:jij laat je niet gek maken!
    Veel succes verder en geniet van je gezinnetje.

12. peekaboo

dank je wel meid ! doet me goed om dit te lezen ,

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

14. peekaboo

tja wat moesten ze betalen , heu effe denken , uitstapjes , schoolboeken ( heb die zelf betaald) , materiaal voor praktijk (hout ) en voor de rest geen flauw idee

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier sluit ik mij volledig bij aan. Dan ook je tel nummer veranderen, brief sturen dat je ze niet meer wilt zien met alle redenen erbij. Sluit het af en laat het los.. Ik denk echt dat het tijd is om knopen door te hakken meis.

Alle stress en zorgen die deze relatie jou bezorgd is ongezond. Vergeef het ze, bedenk je dat deze mensen zo zijn. Je hoeft het niet te vergeten, dit kan natuurlijk nooit. Maar vergeven is iets anders. Leer van hun fouten.. Leg je dan neer bij het feit dat het contact voorbij is en ga door met je leven.

Uit ervaring weet ik hoe moeilijk dit kan zijn, ook met een moeilijke jeugd. Maar het kan wel! Als jij je verleden los hebt gelaten kan jij als stabiel en evenwichtig mens door. Je ontfermen over je kindjes en richten op de toekomst, en dan voel je je heel erg sterk!

Dikke knuffel want het is een rotsituatie.

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb alleen de beginpost gelezen, maar tenzij jou ouders in de bijstand zitten en nergens geld voor hebben.... vind ik het een rare vraag van hen uberhaupt

17. peekaboo

nou daar gaat het mij nu net om !
    ze hebben het niet gevraagd maar geeist !!! het was een verschil geweest als hij gezegd had

kijk ik heb deze brief gekregen , zou jij de helft of zou jij dit kunnen en willen betalen , nee ze eisen het gewoon

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

tjee meid sta met mond open te lezen
    vind het heel knap hoe je alles doet en hoe je alles aan pakt petje af
    ten tweede jij hoeft niks terug te betalen moeten ze zelf maar doen zij hebben al die tijd ook ontvangen mogen ze het ook terug betalen
    vind het echt heel goed meid hoe je alles voor elkaar hebt
    en laat je niet gek maken
    je bent goed bezig
    petje af wijffie:)

19. peekaboo

dank je wel !
    nou zij moeten inderdaad betalen , wettelijk ook dus , maar hij liegt en daar kan ik niet tegen ! en de manier waarop !! anders had ik de helft betaald , maar nu neen laat ze maar eens goed nadenken over alles !

20. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

zij hebben de toelage gekregen en school voor jou betaald, en jij hebt ze dat geld weer gegeven! dus zij moeten het terug betalen!

Deel Deze Pagina