Foto's van huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Silinde, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Iemand is ons vandaag komen zeggen dat een buitenlander (kenteken LT dus Litouwen of zo) vanuit de auto foto's aan het maken was van een huis in onze buurt (onze, van de buren of misschien allemaal, geen idee). Ik heb melding gedaan bij de politie en onze buren zijn ook op de hoogte gebracht, kan ik verder nog iets doen? Je hoort zo vaak van buitenlandse bendes die komen inbreken, ik voel me toch niet gerust. Een hond nemen zou onze veiligheid kunnen verhogen maar is geen optie omdat wij binnenkort weer beiden fulltime werken.
    Oh ja, degene die het ons kwam vertellen, is een schoolkameraad van mijn broer dus geen verdacht persoon. ;)

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Geen google-auto? ;)

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die stopt niet, die rijdt door. Is een auto met een grote antenne met een bolletje erop. Zit een ronddraaiende camera in. En die rijden niet met een LT kenteken...

TS: Wat zei de politie?
    Kun je niet een logeerhond nemen, tot jullie gaan werken?
    En sowieso een bordje bij de deur: Beware of the dog :)

Inbraakalarm misschien?

Deuren en ramen goed afsluiten.

Iets achter de voordeur zetten, wat omvalt en kabaal maakt als iemand de deur open doet... 's Nachts dan ;)

Succes!

4. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik zou me er niet zo veel zorgen over maken. Misschien wilde hij hier komen wonen of was het voor een bepaald project of iets?

Misschien ben ik daar te makkelijk in maar ik zou me er verder niet meer mee bezig houden hoor.

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Politie kon er niet veel mee omdat het kenteken van de auto niet gekend was. Maar er is in elk geval een melding moest er vannacht of zo iets gebeuren, dan hebben ze een eerste tip rond mogelijke daders (nu ja, moesten ze daarnaast die auto toevallig tegenhouden veronderstel ik, of bij op heterdaad betrapt maar vluchten dat ze autostrade in het oog houden vanuit andere politiezones misschien).

Deel Deze Pagina