Wat zouden jullie doen (zoontje ziek)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Asherah, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Mijn zoontje heeft sinds een paar dagen diarree, we hebben hier wat voor gekregen van de dokter, maar het is alsnog niet over. Als het over 2 dagen nog is, moeten we langs komen.

Nu gaan we elke zaterdag op bezoek bij mijn schoonouders, want ze willen Ezra in ieder geval elke week zien (ze vinden het al te weinig). Morgen is het dus weer zo ver, maar goed, mijn zoontje is dus ziekjes. Hij is wat meer huilerig dan normaal, slaap wat vaker maar korter, hij voelt zich gewoon niet helemaal lekker. Normaal gesproken zou ik deze zaterdag gewoon overslaan, aangezien hij vrijwel niet in slaap valt bij mijn schoonouders, iedereen altijd heel druk met hem is en ga zo maar door. Het probleem nu is, dat ze de verjaardag van mijn vriend willen vieren morgen en waarschijnlijk al taarten gebakken hebben en eten hebben voorbereid.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? Stel ik me aan, moet ik me niet te druk maken en gewoon gaan? Of zal ik thuis blijven?

Alvast bedankt :)

2. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    sja das altijd lastig. maar je kindje gaat voor is mijn mening. Als ik zou gaan zou ik een uurtje gaan max. en dan weer lekker naar huis. En altijd je gevoel volgen. Je bent niks verplicht als je je er niet fijn bij voelt niet gaan.

3. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Hoi ik heb ook net een ziek kindje, oortjes.
    Ik kreeg vandaag de duidelijke uitspraak van mijn homeopaat, zieke kindjes horen thuis en als het ff kan in bed.
    Ik vind eigenlijk dat ze wel gelijk heeft,moet je vriend een keertje alleen gaan of wachten tot volgende week.
    Vervelend maar het is niet anders met een beebje

Beterschap en sterkte met je schoonouders:D:p

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Jammer van de taarten etc, maar ik zou thuis blijven met een ziek babytje.

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.698
    2.511
    113
    Kunnen ze niet een keer bij jullie komen dan, dan nemen ze al het eten maar mee of je helpt door het op te halen? Dan kan hij in ieder geval in zijn eigen bedje slapen.

6. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Dankjewel meiden, jullie hebben me gesterkt in mijn gevoel!! Ik heb het besproken met mijn vriend en schoonmoeder en we stellen het vieren van zijn verjaardag uit tot volgende week. We hebben ook besloten morgen naar de dokter te gaan, schoonmoeder gaat mee, zodat ze de kleine toch nog even kan zien ;)

Ik heb me weer voor niets druk gemaakt!

Deel Deze Pagina