Weet iemand een leuke site waar je goede babyhaarclipjes kan kopen? Mijn dochter heeft al een flinke lok, maar die beland steeds in haar oogje :S En nu zag ik klipklapspeldjes en alligatorclipjes :S Welke zijn handig, en waar te kopen?! In de kruidvat/etos enz. kan ik ze niet vinden.
Haaraccessoires - kniphoesjes | Brocante Roosjes Ik heb hier een tijd geleden wat besteld. De klikklak haarspeldjes met een hoesje eromheen zijn erg fijn voor de kleintjes.
Maj's haaraccesoires via Facebook. De alligator clips zijn hier vanaf 4 maand een succe en heeft ze nu nog veel in
Ik kan ze voor je maken... Pb me maar wat je wil, dan kijk ik wat t kost. Ik gebruik zelf altijd klikklakknipjes. Blijft super zitten in de dikke bos haar die ze heeft...
Ik haal ze bij de Action want er verdwijnen regelmatig speldjes Kwaliteit is niet fantastisch maar dat neem ik voor lief omdat er veel kwijtraken en ze kosten daar geen drol
Ze hebben hier (tijdje terug alweer hoor) bij etos, haarspeldjes met klittenband van Lief. Geen idee of het goed blijft zitten maar het lijkt me minder makkelijk uitglijden dan van die klikklakkjes of schuifjes.
Mirjam's boefjes ze maakt ze zelf. erg leuk! en als je kleur er niet tussen zit kan je dat gewoon met haar overleggen, dan maakt zij ze in de gewenste kleur.
Ik maak zelf haarspeldjes voor onze dochter. Erg leuk, kan het precies afstemmen op de kleding die ze aanheeft die dag! Ik bestel mijn spullen oa bij brocante roosjes, allemaal dingetjes en creatiefje. Als je wil kan ik evt ook wel wat maken voor je. Ligt er een beetje aan wat je wensen zijn en wat ik in huis heb aan materiaal! pb me maar als je evt interesse hebt