En we wachten nog steeds.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by knorretje84, Dec 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Inmiddels 33 dagen "overtijd"......Zit nu op dag 71 van mijn cyclus. Mijn vorige cyclus was 38 dagen.....Het duurt zo ontzettend lang......

Ik heb een peptalk nodig, wie heeft hier ook "last" van gehad, en wat heb je er aan gedaan? Iemand tips?

Ik weet wel dat het heel normaal kan zijn omdat ik nog niet heel lang van de pil af ben, maar vind het toch raar. Was daarom ook zo blij toen ik na het stoppen van de pil na 38 dagen "natuurlijk" ongesteld werd....Ik las al die verhalen hier dat het bij sommige meiden wel 100 dagen duurde, dus was blij dat dat mij niet overkwam maar ja, nu wacht ik in ronde 2 al 71 dagen.......Blehhhhh heb er even helemaal genoeg van.....Ik wil nu bloed! Dan kan ik tenminste beginnen met ronde 3......

HELP!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Knorretje, zelf heb ik er geen ervaring mee.
    Maar wil je wel de ervaring van mijn schoonzus vertellen.
    Die liep in 2006 enorm te tobben met haar gezondheid, dit bleek later een spastische darm.
    Ze is in dat jaar dan ook gestopt met de pil, gewoon om te kijken waar ze allemaal klachten van kreeg.
    Vaak had ik ze wanhopig aan de telefoon, want ze was bang dat ze onvruchtbaar was..t geval was nl dat ze maar niet ongesteld werd.
    Menig test ertegen aan gegooid, maar steeds negatief. Tot februari 2007....een positieve test!
    Nooit ongesteld gewordt na t stoppen, maar toch een prachtig kindje wat alweer bijna 1 is.

Hou dus hoop....

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Knorretje...

Begrijp heel goed dat het onwijs vervelend is...Heb je wel een eisprong gehad deze ronde of weet je dat niet?
    Mss is het handig als je toch even de ha belt. Die hebben meestal wel medicijnen om je ongi op te wekken.

Hoop voor je dat je snel bloed gaat zien

4. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Ik had na het stoppen met de pil eerst een onttrekkingsbloeding en werd daarna na 28 dagen ongesteld, ik vond het toen al vreemd, omdat ik normaal een cyclus van 35 dagen heb.
    Na die cyclus is het een hele tijd weggebleven... had een cyclus van 112 dagen en de dokter zei iedere keer maar dat het wel een half jaar kon wegblijven.
    23 oktober ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer ongesteld geworden, heb daarna weer gewoon een cyclus van 35 dagen gehad en alles wijst erop dat ook deze cyclus 35 dagen duurt.

Ik weet dat je je zo onzeker kan voelen, omdat je menstruatie niet door komt, maar geef het nog even tijd!

5. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Hier nog 1 die op z´n ongi zit te wachten, alleen nog niet zo lang als jou.
    Maar ben t al wel zat. Dacht nou dat zit wel goed, 2 keer ongi geweest. ene x cyclus van 24 dagen en de ander 26 dagen maar nu zit ik maar te wachten wachten en wachten.
    Maandag een test gedaan maar negatief!
    Nou hoop voor ons beide dat we snel ongi worden.

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @naad24:
    Ik hoop ook voor jou dat je snel ongesteld mag worden.....Dat wachten duurt zo ontzettend lang.....Ik vind het nu ook vervelend worden, zeker omdat je niet weet waarom je ongesteldheid uitblijft.....Ja waarschijnlijk nog naweeen van de pil, maar irritant is het wel......Als het nou de 1e ongesteldheid na de pil was zeg ik oke, dan ga je daar vanuit, maar nu had ik zo'n hoop omdat het de 1e keer "maar" 38 dagen geduurd had.....Maar goed, we blijven positief en wachten af.....

Hopelijk komen mijn pendels dan uit, maar vind het jammer dat het niet voor de kerst is gelukt, dat was natuurlijk een supercadeau geweest (al mag en moet ik niet klagen, ben pas bezig......)

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    En ja hoor, na 71 dagen wachten ben ik ONGESTELD!

Ben enorm opgelucht! Effe deze dagen afwachten en dan weer aan de klus! Heerlijk....

3x is scheepsrecht?

8. babs81

babs81 Niet meer actief

GEFELICITEERD

ik hoop het voor je

Share This Page