Wie herkent dit? Ik heb van de week een speen gekocht voor baby's van -2 tot + 2 maand..en een spenenketting van Woezel en Pip. Ik liet het aan mijn vriend zien, en die vond het best wel dom, dat ik dat gekocht had omdat we nog niet eens zwanger zijn. Wie kent dit?
Schuldig! ik heb al vanaf het moment dat we besloten er voor besloten te gaan een rompertje, en een speen in huis. Ik zag het bij de Hema, en ik dacht, straks zit dit dan niet meer in de collectie. Ik vond het rompertje zooooo lief, die moest ik hebben
Ook schuldig...van de week bij zeeman een leuk bade capeje gehaald...want ja straks hebben ze die echt niet meer...hahahahaha
Jah idd..heb ook zoveel leuke dingetjes gezien. Laatst had de Zeeman heelveel voor 70% korting, hele leuke jurkjes en stoere truitjes voor bijna niks. Maar ik moest het niet in mijn hoofd halen om dat te kopen haha..mijn vriend zegt: dat hebben ze dan ook wel weer hoor..GRRRR
Haha! zal zo wel even een foto in mijn album plaatsen dan kunnen jullie zien dat het echt nodig was haha stel je voor dat ze die niet meer zouden hebben
Ik heb eigenlijk al zoveel dingen. heb een complete babykamer, box, kinderstoel, kinderwagen, bad standaart. deze dingen hebben we vorige jaar allemaal zo goed al nieuw over genomen van mijn zus. mijn zus en ik hebben eigenlijk de zelfde smaak en ik ben toen ook met der mee geweest uitzoeken. Ik vind dingen van tijgertje van winnie the pooh erg leuk en heb daar ook al veel dingen van. zoals slabbertjes, speen, badtermometer, tuutlap, mutsje, handdoek, en nog wat dingen. Ook heb ik laast roze en blauwe slofjes gehaald kon ze gewoon niet laten liggen. Weet je de verleiding is zo groot en het is allemaal ook niet duur. Mijn vriend vind het ook allemaal leuk
ik had van te voren niks gekocht... (ik was ook snel na ons besluit zwanger) maar toen ik eenmaal zwanger was ben ik helemaal los gegaan. Nu ben ik ook al bijna klaar haha.
Hier nog iemand schuldig, Nja eigenlijk mn vriend.. Heb een heel lief badjasje met: mijn mama is de liefste en slofjes van Teigetje! Mijn vriend is over een tijdje jarig en dan ga ik een klein doosje maken met een rompertje, speen etc..
Oh, mijn vingers en pinpas jeuken, maar ik doe het niet! Ik heb mezelf wijs gemaakt dat ik daarmee een zwangerschap vervloek.. Zit alleen in mijn hoofd hoor dames, dus kopen jullie gerust... Bovendien denk ik dat ik nog twee extra kasten zou moeten kopen als ik nu al begin. Wij zijn wel al even een prenatal ingelopen om te kijken wat alles zo'n beetje kost, maar expres niet naar alle kleine kleertjes en leuke dingetjes gekeken. Maar zodra die twee streepjes er staan zal ik in mijn eentje de koopkracht van Nederland er wel weer even bovenop helpen...shop till you drop...
ik herken dit ook. ik had al een verhuis doos vol spulletjes een kinderwagen en een wipstoeltje gekocht voor dat ik zwanger was. nu ben ik zwanger en dan heb ik dat allemaal maar. altijd handig hahaha
Ik heb echt niks gekocht van te voren. Sterker nog, ik ben pas gaan shoppen toen ik 20 weken zwanger was! (heb de schade wel ingehaald hoor ) Er zijn altijd zoveel leuke dingen te koop voor die kleintjes, je hoeft echt niet bang te zijn dat er niks leuks meer in de winkels ligt.
jajajajajaja ik heb op de 9 mnd beurs ook alvast wat leuke spulletjes meegenomen Een leuke draagzak, baby cook, flesjes met serilisator en ga zo maar door. Echt van die handige dingen. Ik heb het niet aan mijn vriend verteld. Die verklaard me dan voor gek! groetjes Jane
Nee ik heb nog niks gekocht. Ik heb wel twee rompertjes maar die heb ik ooit gekcoht voor mn konijn die geopereerd was en die uiteindelijk toch niet nodig waren Meestal kijk ik ook expres niet bij de babyafdeling hoor, want ze hebben zóveel leuke dingen. Maar ik ben bang als ik al dingen ga kopen dat dat het nog moeilijker maakt als het langer duurt voordat het lukt.
ikzelf had voorheen mass's kleertjes gekregen van mijn zus haar zoontje. Tegen da ik zwanger werd. Dan kijk je daar naar... En hop je bent er dan veel te veel mee bezig in je hoofdje... Zo is het. Je maakt jezelf zenuwachtig. Waarom spulletjes kopen van te voren? Als je zwanger bent, heb je tijd genoeg!
Ik ook nog nooit wat gekocht hoor voordat ik zwanger was, ik maak mezelf ook wijs, dat alles wat ik koop voor de 12 weken ongeluk brengt Zit ook in mijn hoofd hoor, alleen deze keer heb ik een echo geha met 11 weken en 1 dag en alles was goed dus heb ik een paar dagen daarna al wel wat positiekleding gekocht, maar nog geen babyspulletjes Daar w8 ik nog ff mee denk ik totdat ik voor de 2e keer bij de vk ben geweest en het hartje heb gehoord. Ik heb trouwens ook nog alles van mijn zoontje.