irriteer jij je hier ook aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandhya, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    or is it just me..ik irriteer mij echt mateloos aan dames die zo overdreven zwangerig moeten doen..overal je foto van je blote buik tentoonstellen en zo over the top zwanger doen..begrijp mij niet verkeerd ik was ook reuze trots dat ik zwanger was en praatte er ook erg graag over maar...dat zwanger zijn en alleen aan andere laten zien en met andere bezig zijn dan denk ik bij mijzelf..ben je nu voor jezelf zwanger of wil je aan de rest van de wereld laten zien dat je zo geweldig bent... :oops:

hoop niet dat ik iemand boos mee maak... :oops:

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik vind het niet erg. Ik maak ook blote buik fotos, zet ze hier ook op de site.Iets waar je trots op ben mag je toch showen?

nee ik irriteer me er niet aan.

kijk eens bij de buikfotos hier hoeveel vrouwen de buik showen vind het juist mooi daar blijf ik bij :)

3. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    haha neeej heb het niet over deze site ;)

je hebt tegenwoordig allerlei publieke sites enzo..dat bedoelde ik..niet een site voor zwangere en buiken want anders zou ik het wel opzoeken he ;) ik stem ook altijd op de buikfoto's...het komt er misschien wat misvormt uit..ka het niet goed verwoorden blijkbaar :oops:

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

haha ik kan het ook verkeerd begrijpen hoor ;)

5. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo,

Ik heb dat ook hoor, en vind het ook heel vervelend....
    Niet deze site idd anders heb je hier niet veel te zoeken.

Op mijn hyves staat een kennis van mij met d`r buik als profiel foto.
    En mijn collega ook zo`n verhaal....
    Er valt geen normaal gesprek meer mee te voeren en dat terwijl ik ook zwanger ben
    en het ook echt leuk vind om er over te praten.

Dus ik begrijp denk wel wat je bedoeld.

Liefs

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee ik heb wel een hekel aan mensen die net 6 weken zwanger zijn en al vies overdreven met hun buik vooruit gaan lopen alsof ze 30 weken zijn :)

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nee daar kan ik me nou echt niet druk over maken

8. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik ook niet Henkie24... laat ze lekker zwanger zijn ;)

9. henkie24

henkie24 Niet meer actief

precies ;)

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Waar een mens zich al niet aan kan ergeren ;) ...Leven en laten leven, wat zou de wereld er dan mooi uit zien :D

11. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Waar ik me aan irriteer (uitzonderingen hoor) is mensen die met een dikke buik zo mooi langs lopen en echt hun neus bij je op halen zo van ha ik ben in verwachting en wat ben jij...

Ik vindt het echt super mooi om te zien en het is absoluut iets bijzonders, maar sommige dames halen zo hun neus op alsof nooit iemand anders zwanger is geweest. Ik vindt het jammer als vrouwen zich dan zo gedragen. Dan wil ik al meteen laten weten dat ik ook al een kindje heb want ja dat zie je dan niet meer van de buiten kant, maar is wel ook bijzonder.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gut, nou mag je ook al niet meer te blij en te trots zijn....
    Gelukkig geen last van dit soort irritaties.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb er ook geen last van... ik vind het alleen maar prachtig en de tijd dat je zwanger bent duurt maar 9 maanden en meestal ook maar een paar keer in je leven dat je dat mag meemaken.

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik stoor me er niet aan. Vind het zelf erg mooi om te zien, een zwangere buik. En ik kan me heel goed voorstellen dat je super trots bent op je buik.

Waar ik me wel erg aan kan irriteren is de rubiek sympthonen op dit forum.... Daar staan soms erg vreemde vragen. Ik snap wel dat mensen heel graag zwanger willen worden maar er staan soms echt dingen waarvan ik denk wat een rare vraag. Bijv: ik heb last van mijn keel, kan dit ook een sympthoon zijn... of ik heb 1 steekje in mijn borst gehad, ben ik nu zwanger? Wil niemand kwetsen hoor maar soms komt het zo raar over..

15. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dat deed ik ook, eindelijk had ik een rede om mijn buik niet te hoeven in te houden :)

16. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik irriteer me er ook niet aan eigenlijk...

Zelf heb ik toendertijd welgeteld 2 foto's van m'n zwangere buik gemaakt, vond het niet nodig om een hele collage ervan te hebben. En had ook niet de behoefte om hem aan jan en alleman te moeten laten zien.
    Maar het blijft toch iets wonderlijks en vind het dus helemaal niet storend ofzo.

Mijn vriendin vroeg toen steeds aan mij waarom ik constant met m'n hand op m'n buik lag, want dat zag ze ook vaak andere zwangeren doen en dat vond ze zo overdreven overkomen. Dat ging eigenlijk automatisch... want waar laat ik ze anders zei ik toen.
    Nu is ze zelf zwanger en waar legt ze steeds haar hand neer.... Precies. ;)

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik kan me hier nog niet druk om maken. Ik heb wel wat anders te doen en ik vind zwangere vrouwen super, of ze nou zeuren, stralen of janken. Maakt niet uit. Tis maar negen maanden en geniet ervan zou ik zeggen. Zou alleen al voor het zwanger zijn nog een kindje willen. Zo geweldig is zwanger zijn.

En nee ik ben niet iemand die foto's maakt van buik ed.

18. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    je brengt het mooi onder woorden :)

t is niet zo dat ik er mee bezig ben maar broeg mij af of andere er misschien ook zo over dachten :)

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    kan het wel een beetje begrijpen, heb zelf wel veel foto,s gemaakt ongeveer elke 2 weken,gewoon om te zien hoe het groeide, kun je later nog eens terugkijken,heb er ook wel een paar op hyves gezet, maar niet om op te scheppen ofzo, iedereen zet foto,s erop waar je trots op bent wat je leuk vind kortom een deel van je leven en die buik is nu een deel van mijn leven.

Ik vind ook dat zwangere vrouwen iid soms zo verwaand kunnen doen,zich meer voelen,maar ik merk ook dat wanneer ik zonder me oudste dochter ergens loop en er mamma,s met kind lopen dat die ineens zo overdreven moeten doen dat zij al wel een kind hebben en dus al verder zijn als jou, dan denk ik sjongejongen heb ook al een dochter hoor, weer wel wat het inhoudt.

Maar ik merk ook, ik begin uit mezelf dus nooit over de zwangerschap, maar andere vragen het gewoon elke keer.Soms denk ik de 1ste die nu vraagt hoe het gaat,snau ik af,maar ja ze doen het uit belangstelling.

kortom ik vind niet dat zwangere vrouwen overdreven showen ect. en als ze dat wel doen, geef ze eens ongelijk.Het is ook wel heel mooi natuurlijk, maar 1 ding heb ik wel geleerd ga nooit als niet zwangere vrouw tussen een stel zwangere vrouwen staan, doe maar eens dan weet je gelijk wat ik bedoel ;)

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Waar ik slecht tegen kan is dames die ieder kwaaltje die ze in een boekje lezen direct hebben. Een kennis van mij is zwanger. Met 16 weken gestopt met werken want het was te zwaar (ze doet gewoon kantoorwerk) Ze heeft bandenpijn, zuur, misseliijk, vocht, onrustige benen, bekkenpijn, wisselende stemmingen, vreemde eetgewoontes, slecht slapen, harde buiken en zo kan ik nog wel even doorgaan. Heeeeeeeeel vermoeiend

Deel Deze Pagina