Hai! Ik ben heel erg benieuwd of hier nog meer Jottum verslaafde moeders zijn. Ik ben zelf begonnen met Jottum toen ik een dochter kreeg. Sindsdien koop ik veel Jottum voor haar (natuurlijk ook "gewone" kleeertjes ). Hier in Harderwijk was een winkel die het verkocht maar die is ermee gestopt dus bestel nu eigenlijk alles via internet. "Olliewood" en "Kleertjes" vind ik fijne sites. Waar kopen/ bestellen jullie Jottum kleding?
Jaaa ik ik koop natuurlijk niet alles maar ik heb op de tijd een truitje jurkje of dergelijke erbij zitten van jottum , maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik niet alles leuk vind , soms vind ik het echt over the top .. en sommige dingen zijn als ze wat kleiner zijn leuker dan nu ze wat groter word .. heb wel nog een schattig jurkje met wit blauwe strepen en een grote strik voor haar gekocht , erg leuk voor de zomer .. koop nu meer miss grant en monnalisa ook erg leuk voor de kids .. maar ook weer zo duur
Hey Nicole! Ja ik ben het ook helemaal met je eens. Ik vind van de zomercollectie de zwart met witte jurk helemaal te gek en de rest was ik niet zo vol van dat ik daar wat van moest hebben. Gelukkig! Eindelijk een collectie waar ik niet zo wild van word. Scheelt weer geld. Hahahaha! Wat voor schoentjes trek jij je dochter bij Jottum aan? Monanalisa vind ik ook heel gaaf! Heb je wel eens op yoox.com gekeken? Daar verkopen ze ook veel van dat merk. En toch een stuk goedkoper. Heb van het weekend trouwens een jas gekocht van Swart. Ken je dat?
Hoi eliesje , De schoentjes van sara zijn van blumarine en ook van iceberg , maar clic heeft ook leuke schoenen voor onder de kleertjes van jottum .. heb inderdaad de site van yoox gezien erg leuke spulletjes en niet zo duur inderdaad .. je zou ook eens bij www.coccinelle.nl en op www.divali-online.com en op www.brinn.nl hebben ze ook ontzettend leuke spulletjes , zoals de badkleding van kate mack , echt geweldig , dat is mijn nieuwe verslaving
Clic! heeft idd leuke en goede schoenen. Altijd netjes. Niet van die dikke rubberen zolen etc. Blumarine vind ik ook zo leuk. (dat is mijn probleem, vind zo veel leuk) Ook vind ik het leuk om bijv. met de Thirza rok (tule) de rest simpel te houden en haar Uggs erbij aan te doen. Bedankt voor je sites! Ga daar eens even spieken. Zal wel niet goed zijn voor de portemonnee maar ach.... Heb je verder ook nog een zoon? En zo ja, hoe kleed jij die? Ook met Jottum? Kate Mack ken ik niet. Ben erg benieuwd!
Clic! heeft idd leuke en goede schoenen. Altijd netjes. Niet van die dikke rubberen zolen etc. Blumarine vind ik ook zo leuk. (dat is mijn probleem, vind zo veel leuk) Ook vind ik het leuk om bijv. met de Thirza rok (tule) de rest simpel te houden en haar Uggs erbij aan te doen. Bedankt voor je sites! Ga daar eens even spieken. Zal wel niet goed zijn voor de portemonnee maar ach.... Heb je verder ook nog een zoon? En zo ja, hoe kleed jij die? Ook met Jottum? Kate Mack ken ik niet. Ben erg benieuwd!
Och dat Kate Mack!!! Wat gaaaaaaaaf!!!!! Ik MOET daar wat van hebben. Ze had toch nog een nieuw badpak hebben dus dat wordt er 1 van Kate. Dat badpak met die tule. \/
Even op yoox gesnuffeld.... kun je beter niet doen, maar uh... ik zie dat de Jottum pas leuk zoeken wordt bij maat 92. Dan krijg je een beetje keus. De Monnalisa blijft leuk. De Bèbè dan, want ik had vandewinter een shirt en rokje van de 'konijnenserie'. Ik zie dat je nu een 'Bambiserie' hebt. Gezocht naar een rose jurk die helemaal over de top is. Voor als onze dame twee is. Da's nog moeilijk. Geen al te bekende merken in de maat 15-18 maanden (onze dame valt klein uit). Wie weet is de kleur rose al over de top genoeg. Hahahaahaha.
Ik zag wel dat microbe een roze rok met tule had dus even snuffelen misschien of je hem kan vinden .. eliesje: hier geen jongetje dus geen ervaring met jongensspulletjes , maar dat katemack spul is echt zo schattig , ik heb dat badpakje plus hoedje met die aardbeien gekocht staat haar zooooo leuk , letterlijk om op te eten hihihihi .. je zou ook eens moeten kijken op www.achildscloset.com daar hebben ze heel veel keus van kate mack ...
@ Dushi, ja klopt Jottum is op Yoox niet heel uitgebreid. Soms moet je het daar net treffen. En een roze jurk....Jottum had een hele mooie roze jurk met medaillonetjes erop. Mischien dat je die nieuw op mp kunt vinden. @ Nicole, heb jij al eens besteld op achildscloset besteld? Zijn ze snel met leveren?
Heb ook even gekeken. Monalisa heeft echt moooooooie kleertjes. Maar dat geld ga ik er echt niet aan uitgeven. Die paar keer dat ze het aan zal hebben, vind ik echt zonde.
Consider, ik koop ook niet altijd van die dure kleding voor onze meid hoor. Maar ik denk wel weer als ik iets duurs heb gekocht....Ik verkoop het ook weer voor veel geld. Dat hoef je met kleding van de H&M niet te verwachten. Moet ook zeggen dat ik 9 van de 10 keer iets van Jottum in de uitverkoop koop.
Hier ook een Jottum moeder maar dan voor mijn zoontje. Echt heel veel kleding ervan! Ik heb alleen maar Jottum, Ralph lauren, lacoste en Replay voor hem (heel af en toe h&m en hema) Jottum vind ik echt super en ohhh als ik ooit een meisje krijg nog veel meer keus!
Hahaha Veronique, ik kan je uit ervaring vertellen dat een meid echt heeeeeel slecht voor je portemonnee is. Ik vind Jottum voor jongens ook zo gaaf. Maar onze zoon is er gewoon absoluut het type niet voor. Best jammer... Voor hem koop ik Diesel, Gbro, Replay etc.
zo even op die sites gekeken zooooooo schattig en leuk maar OMG wat een prijzen met een minimumloon kan ik dit echt niet betalen man
Maar ik heb ook niet de hele kast volhangen hoor , hahahaha .. ik heb ook veel h&m en zara spulletjes , maar als ik eens wat extra's heb gaat het wel daaraan op .. En moet wel zeggen dat ik aan bijv, schoentjes en jasjes en zo wel wat meer uitgeef dan gemiddeld .. maar als je daar een hele garderobe samen moet stellen dan ben je heel wat kwijt ja
Nou idd het kost echt veel geld. Vooral de jassen (280 euro voor een winterjas) en de jurken (180/200 euro). Daarom is dat juist leuk om te doen als er uitverkoop is. Of de monsterverkoop van olliewood. Ik koop echt niet alleen maar Jottum. Het zou me echt kapitalen kosten! En ik heb zelf nog een Marlies Dekkers verslaving en daar moet ook nog geld voor over blijven. Hahaha!
Hier ook een Jottum mama hihi. Voor mijn oudste dochter niet echt heel veel van gekocht. Een keer een jurkje, een schirtje, salopetje maar voor mijn aankomende jongste spruit heb ik een hele kast vol hangen. Voor baby`s vind ik het leuker omdat ik voor oudere kindjes veel over de top vind. Heb afgelopen tijd veel monsters/uitverkoop op olliewood gekocht en nieuw op MP dus de prijs viel best mee.