Ik had natuurlijk net als zoveel mensen die babydozen aangevraagd. Ik had hier al eens gelezen naderhand dat die lui ook bij je thuis komen. Doen ze dat altijd onaangekondigd? Ik heb haar net weggestuurd dat ze later maar terug moet komen Belachelijk. Ga er wel wat van zeggen dat ik dit niet netjes vind. Ik wil nu eigenlijk weggaan tussen 3 en 4 maar dan staat ze morgen natuurlijk ook weer op de stoep.
Bij ons belde ze ook. Let wel even op, ze gaat je van alles proberen te verkopen, vooral die boekpakketten zijn erg duur, je kan beter zelf boekjes kopen!
Inderdaad en ze spelen het zo dat je heeeel moeilijk nee kan zeggen, maar heb het toch gezegd en echt niets bij dr gekocht
Je kan toch met haar afspreken dat ze volgende week ofzo komt? Je kan ook zeggen dat ze die doos mag geven maar dat je geen tijd hebt om te praten (dan heb je alleen de kans dat je die doos ook niet krijgt maarja het is t 1 of t ander )
Ze is geweest. Erg aardige mevrouw. Tomas was alleen hysterisch dus ze is echt 1,5 uur hier geweest. 2 abbo's genomen. 1 voor mezelf en 1 voor mn schoonmoeder voor moederdag. Wat drinkbekers en een serie koffertjes met boekjes en spelletjes. Erg leuk. Mama kan ook zo moeilijk nee zeggen Ze heeft van het weekend geprobeerd ons te berijken maar we waren niet thuis dus ze heeft wel gebeld. Alleen jammer dat ze het niet nog een keer geprobeerd heeft. Ze heeft iig gezien waarom ik zo prikkelbaar reageerde vanmorgen kleine is nu nog aan het krijsen gelukkig is papa weer thuis
Ben je 'verplicht' om zo iemand te laten langskomen? Ik zit daar echt niet op te wachten én ik heb die doos bij mijn ouders laten aankomen in NL, omdat ikzelf in België woon