toen ik zwanger raakte(vorig jaar) hadden we maar 3x geklust: dag 11,14 en 18 nou twijfel ik wanneer ik nou moet klussen gisteren dag 11 heb ik gesklust, haha WE geklust ik voelde mn ei 2rondes terug op dag 15,( en vorige ronde niet gevoeld helaas) fertility friends zegt dag mn ei op dag 16 is dus ik maak mezelf nu helemaal gek wanneer nou het beste dag is om te klussen elke dag lijkt me ook niks omdat de zaadkwaliteit minder zou zijn en elke dag pff ben daar te moe voor wat zouden jullie doen? of hebben jullie tips? (behalve doe wanneer jullie zin hebben ) dankjulliewel !!!!
Je kan een calculator invullen, je laaste dag van menstruatie en dan geeft die aan hoe en wat...(Datum calculator) Hoop dat je hier wat aan heb! suc6
De beste dag om te vrijen is de dag voor de eisprong en de dag zelf. En idd niet elke dag ivm zaadkwaliteit. Om de dag het beste.
pff weet het niet meer lizzie ik weet het van die calculators heb er al zeker 10 verschillende laten berekenen maar toch twijfel ik omdat FF zegt dag 16 en geen 15 zal je net zien dat je met 1 dag je ei mist zal toch niet ik zal iig doorgaan met tempen kijken wat er deze ronde uit zal komen dit is pas mn 2. ronde ook met tempen dus.... ben heeeeel benieuwd en vind het een beetje eng
meid, maak je niet te druk en probeer een beetje te ontspannen. Te vaak zou slecht zijn voor de zaadkwaliteit? Ik heb de dag voor mijn ei sex gehad en op de dag van mijn ei 3 keer en de dag erna nog een keer en het was raak... dus zal wel per persoon verschillen dan...
debby : je leest zoveel tegenstrijdige dingen dat ik het ook niet meer weet. dan lees j eweer een onderzoek dat ze zeggen elke dag is het beste. dan weer om de dag ? heb geen flauw idee, maar je hebt wel gelijk moet wel meer ontspannen *zucht*
Ik zou toch niet té veel gaan rekenen hoor. Pfff, dan maak je jezelf inderdaad echt gek. Als je voor je gevoel goed wil zitten dan zou ik om de dag vrijen in de vruchtbare periode. Dan ligt er altijd wel iets op de wacht voor jouw eitje.
ja ik weet het maar het is zo moeilijk ..maar jammer dan, meer als je best kan je toch niet meer doen en hopen op goede timing ik zie het wel maar het lucht toch even op om even je frustratie kwijt te raken voel me al beter thanks meiden
Daar zijn we ook voor! Lekker frustraties uitspreken hier, dat lucht zeker op! En je wil gewoon graag zwanger worden, liever vandaag dan morgen. Alleen heb je dat niet in de hand en dat is frustrerend. Daar heb ik ook last van hoor
HOI IK HEB GELEZEN DAT JE HET BESTE OM DE DAG KAN DOEN EN DAN 4 DAGEN VOOR JE EI EN 2 DAGEN ER NA EN DAN OM DE DAG DAN HEB JE HET BESTE RESULTAAT IK HEB DAT IN IEDER GEVAL OP INTERNET GELEZEN EN IK HEB HET ZELF NU OOK GEDAAN DUS IK MOET NU OOK AFWACHTEN OF HET GELUKT IS IN IEDER GEVAL SUCCES
dat is het he ben zon controle-freak en dit heb je gewoon niet in de hand en dat is zeker frustrerend maar wat doe je eraan? frustreren hahahaha mn man zegt: met wie praat je daar allemaal ? hij verstaat ook geen NL dus is hij meer nieuwsgierig als dat hij anders zou zijn ik zeg: met iedereen die in hetzelfde schuitje zitten als ik. dames die zwanger willen raken van een gezond baby. wat doen jullie doen: we vragen ik dit, wat kan het zijn. of heb jij dat ook? we slepen elkaar door de hele cyclus heen mn de laatste deel hij begrijpt het niet zegt hij. daarom zeg ik: daarom praat ik ook met hun omdat jij mij op dit gebied niet begrijpt en zij wel begrijpt hij het nog niet
JOANNE: ik begrijp het even niet hoor. om de dag , ok klinkt logisch 4dgn voor je en 2 dgn erna, ok. maar wat doe je in de tussentijd??????????? en na je ei weer om de dag,ok klinkt logisch
@Debby: Stel dat je zwanger bent geworden van de zaadjes van een dag voor je ei dan kan de kwaliteit van het zaad daarna slechter zijn geweest (of het aantal zaadjes) maar dat had jij dan ook niet meer nodig. Klinkt ook logisch he, als een man vaak klaarkomt zullen er steeds minder zaadjes zijn. Iedere dag kan wel, zeker als je een man hebt met veel goed zaad. Maar beter is om de dag.
ik moet ook zeggen dat ik toen ik zwanger raakte, op dag 14 ook 2x gemeenschap had . dus: toeval ? zou natuurlijk kunnen. maar hmmm zal nu daarover denken zo verveel ik me nooit. er valt altijd iets om over te tobben
wij hadden altijd regelmatig geklust,alleen deze ronde niet en juist toen was het raak! dus ik zou me niet te druk maken en er gewoon van genieten
Als Nisaman goede zaadjes heeft kun je rustig elke dag klussen hoor. Om de dag is ook een beetje bedoeld voor degene waarbij het wat langer duurt en de zaadjes misschien minder sterk zijn. Twee keer op een dag en dan nog raak, lijkt me een goed teken Hier heeft Treesman ook goede zaadjes en of we het nu elke dag deden, om de dag of zoals afgelopen maand maar één keer (ivm een waterecho en een klusverbod tot dag 12 ), het maakt niet uit, want ik ben elke keer nog zwanger geraakt.
poeh joanne.. houdt dat in elke-om-de-dag van de maand klussen? Ook al is je ei geweest? Hoe maak/ krijg je dan nog zin?
ja dat vraag ik me dus ook af mus... normaal hebben wij niet zo vaak sex maar toen ik mijn ei had was ik niet meer te houden. Zou de natuur wel zijn denk ik. Na mijn ei hebben we niet echt meer "geklust" voor het echie... gewoon weer wanneer we zin hadden.
hele maand om de dag vind ik zelf ook moeilijk maar nisaman heeft daar helemaal geen probleem mee die vind het geweldig en de soldaatjes tja volgens mij doen die het gewoon goed. maar toch ga je twijfelen he? wat is nou beter? ik iig wel dat heb je als je een controlefreak ben helaas is dit niet iets waar je controle over kan houden. ik kijk of ik vanavond zin heb en anders morgen. heb wel al 2 dgn rauw eiwit achtig slijm gehad hmmmm ik zal zooooooooooooooooo blij zijn als ik zwanger raak wat eengedoe allemaal *zucht*
Ja precies debby.. zo rond je ei is het effe een beetje letten op wanneer enzo.. maar daarna moet het gewoon weer leuk zijn en lekker wanneer je zin hebt.. toch? Ik kan het me echt niet voorstellen de hele maand om de dag........ dan denk je op een gegeven moment toch van: oh ja.. vanavond weer...toch?? of..... hebben we het gisteren nou al gedaan? pff...