wat zouden jullie doen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 6 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Een secretaresse verdient meer en het werk is minder belastend voor zwangere vrouwen. Het lijkt me dus een logische keuze als ze eerst gaat zoeken naar een baan als secretaresse. Volgens mij zijn er zat secretaresses nodig.

2. Niet meer actief

Ik zeg niet dat het niet logisch is dat ze eerst zoekt naar een baan waar ze voor heeft geleerd. Maar als ik nog werkzoekende ben, en niet meteen een baan krijg aangeboden als secretaresse maar wel bij de Mac neem ik die aan. Liever een tijdje bij de Mac werken dan een uitkering.
    Die opmerking van Miss kwam op mij over alsof werken bij de Mac te min is voor iemand met een opleiding. En dat vind ik persoonlijk geen goede instelling.
    Dat iemand zwanger is vind ik ook geen goede reden om een bepaalde baan niet aan te nemen ( of je moet al een week of 30 zwanger zijn natuurlijk ) want er zijn veel beroepen die meer belastend zijn voor een zwangere ...en zoals ik al eerder aangaf is zwanger zijn geen ziekte! ;)

3. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Ik vind het zelf ook vreselijk als mensen bepaalde banen te min vinden. Respect voor iedereen, ongeacht welk beroep ze doen. En ik zou inderdaad ook willekeurig welke baan aannemen als ik echt omhoog zou zitten. Maar ik krijg niet de indruk dat er sprake is van geldproblemen. Daarbij heb je als je werkt minder tijd om te solliciteren. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een baan te vinden als secretaresse of administratief medewerkster, in ieder geval niet in de randstad.

Groetjes,

Cat

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik denk dat ze dat wel geprobeerd heeft hoor.

En idd niet te min over de Mac, ik heb een HBO diploma en sta voor de klas maar heb toch 5 jaar part-time bij de mac gewerkt. Wat veel mensen niet weten is dat je echt heeeel veel feiten uit je hoofd moet kennen.
    En trouwens al die mensen er niet zijn zou ik mijn bigmac moeten missen haha

Deel Deze Pagina