Mag ik even klef doen meiden? Wat ben ik toch blij dat dit forum bestaat! Elke dag is er wel een bericht te vinden om te lachen, om even lekker te kibbelen, om over na te denken, en nog veel meer. Als ik mijn portie zw niet gehad heb, heb ik een veel minder leuke dag.
heey daisy, zit nu samen met je in andere forum hahahaha Idd het forum is erg geweldig, ben echt verslaafd!!
dit is ook mijn favo pagina!!!!! Kom hier zo'n beetje iedere dag een paar uurtjes lekker lachen, huilen en lekker kleppen!!
Haha, ik had nooit verwacht dat ik zo'n post nog eens zou kunnen beamen... Ik dacht echt dat ik af en toe eens mee zou lezen en c'est ça...
Absuluut verslaafd hier, erg gaat geen dag voorbij dat ik niet op zp zit, vind het hier heel gezellig ( slijm slijm ), dat gaat nog moeilijk worden als ik straks een weekendje weg ben, hihi
Hier ook verslaafd hoor! Zodra ik op sta, heb ik gelijk zoiets van: even kijken wat er nog allemaal gekletst is op zp En nee, dat had ik van tevoren, toen ik me hier aanmeldde, echt niet verwacht! @ Elmo: heel geloofwaardig
Ik kijk pas op m'n werk, zit thuis niet zo vaak achter de pc. Maar moet ook elke dag eventjes gekeken hebben En ook ik had dit van tevoren nooit verwacht. Gek hoe een mens zo snel verslaafd kan worden, niet?
Ben hier ook met enig regelmaat te vinden. Even de nieuwe berichtjes checken. En ik kan hier met al mijn vragen terecht!
ik ben hier ook elke dag te vinden zoals je kunt zien aan mijn posts en dat vergelijken met de tijd dat ik lid ben echt verslavend dus !
Ik ben ook verslaafd aan Zwangerschapspagina. Als ik een dag niet heb gekeken, dan heb ik het gevoel dat ik heel veel gemist heb.
Ik vind het nù al supererg dat ik maandag op vakantie ga en zwpagina waarschijnlijk een weekje moet missen, zegt dat genoeg?