Ik vind het ook zeker niet netjes. De verkopende partij in deze zal dit toppic ook wel lezen.. en die zou zich toch achter haar oren moeten krabben als ze dit allemaal zo leest. Dat je neit eens het fatsoen in je donder hebt om iemand te mailen dat zegt toch al genoeg... En dat er een moderator aan te pas moet komen om te zorgen dat je wel terugmailt is ook zielig te noemen. Geloof er ook geen klap van trouwens. Want waarom zou ze anders vorige week niet gelijk gezegd hebben dat ze de bon kwijt was? nee eerst een week net doen alsof TS niet bestaat. En nu is ze zogenaamd op het postkantoor geweest, en het is verstuurd zeggen ze... Hoe kunnen ze dat nou zien?????? Ze hebben toch geen code of bon of wat dan ook? Ik vind het hoe dan ook een raar verhaal.
Nou, laten we hopen dat de dame in kwestie het nu wel netjes afhandelt en TS haar geld terug krijgt. Het is heel lullig als het voorwerp daadwerkelijk verstuurd is, maar tot de bezorging is de verkoper verantwoordelijk. Tenzij die kan aantonen (met die code) dat het pakket is verstuurd, dan is TNT verantwoordelijk. Tenzij die natuurlijk weer kan aantonen dat het pakket bezorgd is, maar de ontvanger is altijd de laatste in de rij.