Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minipi, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hoi, mag ik even jullie mening vragen??

Ik weet niet of ik durf te testen of niet. Vorige maand is mijn ongi uitgebleven, maar was ik niet zwanger. Het is dus onduidelijk wanneer mijn 'nieuwe' NOD is. Als ik uitga van gewoon normale cyclus (dus tellen vanaf vorige nod, gewoon een overgeslagen ongi ipv hele lange cyclus) dan was het gisteren mijn NOD. Dit lijkt ook redelijk te kloppen, want ongeveer 2 weken geleden had ik vruchtbaar slijm. Maar ik durf nog niet te testen, want ik ben alle negatieve testen ZOOO zat en bovendien ben ik bang dat mijn ongi weer uitblijft zonder dat ik zwanger ben (en dat is nog erger dan 'gewoon' niet zwanger zijn). De vraag is nu: vanaf wanneer kan ik wel met enige zekerheid gaan testen?

Ander vraagje: zouden jullie juist wel of juist niet op je trouwdag testen? Het zou natuurlijk super zijn om op je trouwdag positief te testen, maar als het negatief is verpest je juist weer een leuke dag :(

Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen... Thanx!!!

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    goh op je trouwdag, hoelang ben je dan overtijd.. ik zou het toch niet doen..na je trouwen is het ook een mooi geschenk en het kan je dag toch best verpesten.. en wanneer testen? tsja ken het probleem.. Ik weet het niet meid..

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    o, ff voor de duidelijkheid, ik ga niet trouwen, het is de 'verjaardag' van ons trouwen :)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou het lekker de dag erna testen. Het maakt toch niet zo heel veel uit wanneer je erachter komt, het lijkt mij altijd wel een feestje. Als jij denkt dat een negatieve test je dag kan verpesten zou ik het zeker die dag niet doen!!!

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    oh ok.. hmmm.. ik weet het niet.. ik teste op mijn verjaardag in juli negatief.. heeft toch best mijn dag verpest.. gaan jullie echt iets doen? als je echt iets gaat doen wat afleiding geeft kan je testen, maar als je romantisch met zijn tweetjes wilt zijn zou ik niet testen

6. Niet meer actief

Wat ik zou doen?

Lekker mijn huwelijksverjaardag vieren met hubby.

En in mijn achterhoofd houden dat we volgend jaar misschien wel met zijn drieen zijn.
    Stiekem wegdromen en genieten dus...

De dag erna als de wiedeweerga een testje doen..

Succes meid!

Aoife

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik zou niet op de dag testen, maar de dag erna.

Mirre

8. missy

missy Lid

14 aug 2006
    10
    0
    0
    Tiel
    Als ik de keus had, zou ik ook genieten van je trouwdag, vandaag?
    En de dag erna een test doen

Succes

X

9. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik zou m ook n dag erna doen

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik kon op m'n verjaardag testen en heb het ook de dag erna gedaan voor het geval het een negatieve test zou zijn.
    bij mij was het een hele duidelijke positieve test, ik hoop dat bij jou hetzelfde gebeurt!!! succes

11. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Nou uh...lijkt me vrij duidelijk...de dag er na dus! Zou ik overigens ook doen...als het dan positief is, weet je dat jullie tóch al met z'n 3-tjes jullie trouwdag gevierd hebben en heb je weer wat te vieren ;)

Succes!

12. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hihi, ja, fijn, een hele duidelijke bevestiging in elk geval :) Dank jullie wel!
    Ik neigde zelf dus ook al naar een dag erna, maar dat doe ik nu zeker!! En inderdaad, een positieve test levert altijd een feestje op, wanneer het ook is. Kunnen we lekker 2 keer uit eten ;) Maar goed, nuchter blijven. Hopelijk kan ik jullie binnenkort goed nieuws melden.

Deel Deze Pagina