wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    heel veel sterkte meis met jullie verlies. ik weet hoe erg t is. jullie beestje heeft nu rust en geen lijdensweg meer.
    nogmaals sterkte

dikke knuff!

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wat erg, maar belangrijk is dat jullie schat geen pijn meer lijdt.

Sterkte met jullie verlies!

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Christy: dat was een hele dappere beslissing. Heel veel sterkte met het verlies van jullie Droopy.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Heel veel sterkte met het verlies , maar het beestje heeft nu gelukkig geen pijn meer ...

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heel veel sterkte. Ik weet hoe verdrietig het is ondanks dat je weet dat het de beste keuze was. Heb 3 jaar geleden afscheid moeten nemen van Rocha mijn aller aller liefste poezebeestje. Ze leek altijd kern gezond en van het een op het andere moment storte ze in op n zondag. In aller eil naar de dierenarts en daar bleek dat ze kanker had door heel haar kleine lijfje. Je kon het voelen als kleine spelde knopjes in haar lijfje. Dat gevoel vergeet ik nooit meer....en het besef dat ik dr kwijt raakte ook niet. Het was enorm snel gegaan want nog geen jaar er voor was ze bij de DA geweest en hadden ze niks gemerkt of gezien. Heb haar daarna nog 4 dagen bij me gehad en elke avond bang dat ze er de volgende dag niet meer was. Had het echt enorm moeilijk om te beslissen haar te laten gaan (ook omdat ik nogal depressief was in die tijd) Op n gegeve moment stond een van dr achter poten heel vreemd en stijf. En toen leek ze me aan te kijken alsof ze wilde zeggen "het is goed, laat me maar gaan". En dat heb ik gedaan die avond...
    Zit nu weer te janken....
    Ik hoop dat jullie in alle rust afscheid hebben mogen nemen van Droopy.

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    O meis wat naar voor jullie! Zijn zulke lieve beesten! Maar als ik je verhaal zo lees heb je de juiste beslissing genomen! Trek je niks aan van mensen die je veroordelen over het wel of niet willen/kunnen betalen vd operatie...1500 euro is verschrikkelijk veel geld en zeker als er maar 50% kans was op herstel had ik het denk ook niet gedaan.
    Maar goed, operatie was al niet meer aan de orde gezien een gezwel begrijp ik...
    Sterkte .. het is zo naar om je huisdier te moeten missen!

xxx

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bij mijn kat ging het ook zo.. Vorige week woensdag laten inslapen.. Toen ik 38 wk zwanger was, waren we nog bij de DA voor de jaarlijkse checkup en toen kreeg ze nog complimenten dat ze zo mooi en gezond was. Vanaf het moment dat Aiden werd geboren, ging ze steeds slechter eten. Toen inderdaad hals over kop naar de DA gegaan, foto's en zo laten maken, 400 euro lichter. Was op te zien dat ze een plek had op haar achterpootje, op haar rib en 1 longetje was een hele witte vlek. We hoopten nog op een longontsteking, maar de DA gaf al aan dat het ws kanker was.. Na 11 dagen hebben we haar moeten laten gaan, anders was ze gestikt. We missen haar vreselijk.
    Eerst dachten we nog dat ze gewoon aan de baby moest wennen, omdat ze vanaf dat moment steeds slechter at..

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik wil je heel veel sterkte wensen. je moet heel veel van je hond houden om hem/haar los te kunnen laten. dit is heel knap van je.

9. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    sterkte met dit verlies meis!
    wij hebben onze golden retriever 4 jr geleden ook na 8 jaar in moeten laten slapen.. en ja je verliest toch een stuk van je gezin.. erg moeilijk en het gemis zal altijd blijven van die vrolijke viervoeters
    maar belangrijkste is, hy heeft ieder geval geen pijn meer!
    sterkte!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Christy, heel veel sterkte! Het moet vreselijk geweest zijn om deze beslissing te nemen!

11. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    dank jullie wel allemaal, we hebben zoveel verdriet, maar we houden ons recht aan de gedachten dat ze nu vrolijk rondhuppelt en beentjes eet uit een gouden kommetje. we zien ze echt graag.

12. Fleurrebel

Fleurrebel Niet meer actief

Sterkte met het verdriet, het slijt. ooit.

13. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Deel Deze Pagina