heel veel sterkte meis met jullie verlies. ik weet hoe erg t is. jullie beestje heeft nu rust en geen lijdensweg meer. nogmaals sterkte dikke knuff!
Heel veel sterkte. Ik weet hoe verdrietig het is ondanks dat je weet dat het de beste keuze was. Heb 3 jaar geleden afscheid moeten nemen van Rocha mijn aller aller liefste poezebeestje. Ze leek altijd kern gezond en van het een op het andere moment storte ze in op n zondag. In aller eil naar de dierenarts en daar bleek dat ze kanker had door heel haar kleine lijfje. Je kon het voelen als kleine spelde knopjes in haar lijfje. Dat gevoel vergeet ik nooit meer....en het besef dat ik dr kwijt raakte ook niet. Het was enorm snel gegaan want nog geen jaar er voor was ze bij de DA geweest en hadden ze niks gemerkt of gezien. Heb haar daarna nog 4 dagen bij me gehad en elke avond bang dat ze er de volgende dag niet meer was. Had het echt enorm moeilijk om te beslissen haar te laten gaan (ook omdat ik nogal depressief was in die tijd) Op n gegeve moment stond een van dr achter poten heel vreemd en stijf. En toen leek ze me aan te kijken alsof ze wilde zeggen "het is goed, laat me maar gaan". En dat heb ik gedaan die avond... Zit nu weer te janken.... Ik hoop dat jullie in alle rust afscheid hebben mogen nemen van Droopy.
O meis wat naar voor jullie! Zijn zulke lieve beesten! Maar als ik je verhaal zo lees heb je de juiste beslissing genomen! Trek je niks aan van mensen die je veroordelen over het wel of niet willen/kunnen betalen vd operatie...1500 euro is verschrikkelijk veel geld en zeker als er maar 50% kans was op herstel had ik het denk ook niet gedaan. Maar goed, operatie was al niet meer aan de orde gezien een gezwel begrijp ik... Sterkte .. het is zo naar om je huisdier te moeten missen! xxx
Bij mijn kat ging het ook zo.. Vorige week woensdag laten inslapen.. Toen ik 38 wk zwanger was, waren we nog bij de DA voor de jaarlijkse checkup en toen kreeg ze nog complimenten dat ze zo mooi en gezond was. Vanaf het moment dat Aiden werd geboren, ging ze steeds slechter eten. Toen inderdaad hals over kop naar de DA gegaan, foto's en zo laten maken, 400 euro lichter. Was op te zien dat ze een plek had op haar achterpootje, op haar rib en 1 longetje was een hele witte vlek. We hoopten nog op een longontsteking, maar de DA gaf al aan dat het ws kanker was.. Na 11 dagen hebben we haar moeten laten gaan, anders was ze gestikt. We missen haar vreselijk. Eerst dachten we nog dat ze gewoon aan de baby moest wennen, omdat ze vanaf dat moment steeds slechter at..
ik wil je heel veel sterkte wensen. je moet heel veel van je hond houden om hem/haar los te kunnen laten. dit is heel knap van je.
sterkte met dit verlies meis! wij hebben onze golden retriever 4 jr geleden ook na 8 jaar in moeten laten slapen.. en ja je verliest toch een stuk van je gezin.. erg moeilijk en het gemis zal altijd blijven van die vrolijke viervoeters maar belangrijkste is, hy heeft ieder geval geen pijn meer! sterkte!
dank jullie wel allemaal, we hebben zoveel verdriet, maar we houden ons recht aan de gedachten dat ze nu vrolijk rondhuppelt en beentjes eet uit een gouden kommetje. we zien ze echt graag.