wat zouden jullie doen ???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik zit met iets in mijn maag.

ik heb problemen met mijn linker oog en moet nog een paar onderzoekjes af wachten en misschien dan door naar een neuroloog ( hersen onderzoek ) ( ik weet al dat ik geen kanker heb of zo )

ik heb nu twijfels of ik zou wachten of alles oke is of er gewoon door moet gaan met zwanger proberen te worden.

iemand ervaring met in zo'n twijfel situatie zitten ?

xx bol

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    MMhz lastige situatie, omdat het best heftig kan zijn, maar aan je rondes te zien in je handtekening zou ik het niet onderbreken:( Ik zou het anders met je dokter overleggen! Succes.

3. Seth

Seth Niet meer actief

Misschien een rare vraag...
    maar je weet al dat het geen kanker is.... maar hebben ze je dan ook opties gegeven wat het wel zou kunnen zijn....

Bedoel niet dat het iets is, wat door de zwangerschap zou kunnen verergeren... en dat je dan perse medicijnen ofzo moet...??
    Bijvoorbeeld omdat je tijdens je zwangerschap meer bloed in je lijf hebt.. en dit sneller stroomt... (dus ook in je hersenen?)

Want dan zou ik het liever opgelost hebben voordat ik zwanger zou raken.....
    moeilijk, moeilijk, moeilijk......;)

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb daar al testen voor gehad :)

bloed onderzoek voor gehad en al mijn bloed waardes zijn goed dus heb nergens een afwijking in het lichaam wat op kanker kan duiden...

is allemaal nog zo onzeker allemaal .. weet niet meer wat ik er van moet denken behalve dan het afwachten van de volgende datum dat ik weer moet

Deel Deze Pagina