Hoi meiden! Ik dacht laten we een topic openen over de sites die de voorjaars/ en zomerkleding onine zetten! Sommigen zijn er vroeg mee en t is zo leuk om vast eens te kijken wat er in is dit voorjaar! Ikzelf heb alleen tantetrees.nl voor jullie. Groetjes, Sas
Coccinelle.nl | Exclusieve merken babykleding, kinderkleding, kinderschoenen en merkschoenen voor Volwassenen. is ook telkens nieuwe dingen erop aan het zetten maar ook duur dus je bent gewaarschuwd
Ik baal er zo van dat er nu al van alles is. Ik durf de maat voor de zomer echt niet te gokken, ben er vorig jaar volledig de mist mee ingegaan maar straks zijn alle leuke dingen alweer weg....
IK vind de nieuwe collectie van C&A echt super, hadden ze vorig jaar zomer ook al. Is echt voor een nette gelegendheid! Nieuwe C&A kindercollectie - Kinderkleding - wehkamp.nl
www.kinderkledingtekoop.nl www.amazingkids.nl www.kleertjes.com Dit zijn de site's waar ik heel veel bestel, daar hebben ze ook al zomerkleding online staan. Maar ik wacht weer tot de opruiming hoor. Ik heb voor nu zomer kleertjes genoeg voor Liz.
en bedankt he!!!! alweer 200 euries armer hahahhhah superleuke dingen op die site zeg! en na 1 week ziek binnenzitten ben ik maar online gaan shoppen echt gave spullen van baby barb gekocht en salty dog superbadpakje voor dr ben helemaal blij