hoi hoi, 06.11.'10 trouw ik met de love of my life, nou willen we op die dag een bloemetje bij mijn moeder (begraafplaats) neerleggen! wanneer zouden jullie dat doen?! dit is onze dag indeling: 06.30 opstaan en douchen 08.00 ga ik de make-up in 09.00 kapster begint met m'n haar 10.00 aankomst dag gasten 10.00 Ik wordt in me jurk geholpen 10.30 vriendlief haalt me op 11.30 vertrek naar de commanderije te montfoort 12.00-12.15 aankomst commanderije 12.30 trouwen 13.30 foto's maken 15.30 einde foto's 16.00 aankomst bij mn vader en 15 a 20 min. later kunnen we weer weg naar de feestlocatie 16.30 borrelen 17.30 diner 19.00 komt de zanger binnen om zn spulletjes op te zetten 19.30 aankomst avond gasten 20.00 aansnijden bruidstaart 21.00 openingsdans 21.10 feest barst los 01.00 Einde feestavond (ps de begraafplaats is echt super dichtbij de feestlocatie)
thnx voor je reactie, hier dacht ik in eerste instantie zelf ook aan, maar de begraafplaats is maar tot 16.00uur open, denk je dat ze iets langer open zullen blijven als ik de situatie uitleg?!
je kunt dat natuurlijk altijd vragen en de situatie uitleggen, vind het idd wel een goed idee, voor jezelf misschien ook wel prettig, op die manier is je moeder er toch bij!
Het maakt niet uit hoe laat je gaat, je Moeder kijkt toch wel mee Ik denk dat op de dag zelf, je zelf wel het gevoel krijgt wanneer je moet gaan. Zelfs als het niet zou lukken, is een dag later ook goed. Mijn Moeder kon er ook niet bij zijn, maar mijn gevoel weet beter Trust your heart, it is always right
@ daddy J, ik weet dat ze erbij is maar toch wil ik perse naar dr toe op de trouwdag! dit voor mijn eigen gevoel... en wat super rot dat jou moeder er ook niet bij kon zijn!
Je moet gaan wanneer je voelt dat je moet gaan, dat gevoel krijg je vanzelf en is lastig te plannen. Als het zo dicht bij is, doe wat je hartje je ingeeft En ja het snijd, maar het gevoel maakt veel goed.
Wij zouden op onze bruiloft ook na het foto's maken na de begraafplaats gaan(na Schoonvader), maar de meneer waarvan we de auto gehuurd hadden is met het auto boeket terug na noord holland gereden. Hij was het vergeten af te geven bij ons. Hij wilde het nog terug komen brengen, maar hij was al 100km verderop. We zijn toen de dag erna gegaan met het bruidsboeket.
Ik zou denk ik zelf (zit gelukkig niet in de situatie) voor het trouwen gaan...weet niet waarom.... Maar het moet gaan wat voor jou het fijnste is...
vriendin van mij heeft smorgens voor het trouwen foto`s gedaan, en zijn na het fotos maken naar de befraafplaats gegaan(schoonmoeder) en hebben daar boeket neergelegd en foto`s gemaakt, was heel mooi en toch ook heel verdrietig( ik was mee om sleep te dragen) misschien kan je voor dat je gaat trouwen naar haar toe en dan gelijk foto`s laten maken haar
@allemaal, ik heb er ook aan gedacht om voor het trouwen naar mn moeder te gaan, maar aangezien het een heel verdrietig moment zal worden wordt er veel gehuild en als ik na al dat gehuil nog moet trouwen dan ben ik bang dat mn make-up op mn kin zit ipv op mn ogen! nog 2 redenen om niet voor het trouwen te gaan: * de tijd dan wordt het zo krap, of ik moet nog vroeger opstaan en de kapster en de visagist moeten eerder komen... * we trouwen in nov. dan heb je de kans op regen dus op de begraafplaats een modder zooi en dan moet ik met mijn vieze jurk trouwen...