Aan het wachten tot mijn poes gaat bevallen

Discussion in 'De lounge' started by Aura, Jan 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Zoals de titel al zegt....zit ik hier om kwart over 3 snachts te wachten tot mijn lieve poes eens gaat bevallen....
    Ze is al heel de avond onrustig en aan het mauwen, dus alles snel klaargezet enzo maar nog niks....
    Ik hoef maar 2 stappen te verzetten en ze staat voor mijn voeten, ik mag niet eens naar het toilet...
    Maar ben heel benieuwd, heel lang kan het niet meer duren....
    Manlief ligt heerlijk te slapen maar staat wel standby gelukkig.

Ben zo benieuwd wat voor prachtige bolletjes eruit komen :D Hoop dat als de meeste van jullie wakker worden ik even kan gaan slapen omdat ze bevallen is :D

2. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Veel sterkte voor je poes, en jij succes met wachten. :) Als je niet meer weet wat je moet doen (behalve zp doorspitten) kun je haar altijd de ademtechnieken bij proberen te brengen. ;)

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Veel sterkte en succes voor je poes!

4. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

Mar 23, 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    ahhww....*smelt* van die kleine pluizebolltjes.. Als kind had ik ook vaak katten met een nestje, zo mooi om te zien! (woonde op het platteland deden ze niet zo veel met geboorte beperking van katten ;))En de hond hielp bij ons met het schoonmaken van de pasgeboren kittens, ook zooo lief! :D
    op een voorspoedige bevalling! :D

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Wow, wat mooi! Wij hebben ook een nestje gehad van onze Brits Korthaar en ik was bij de bevalling echt schitterend. Heb daar veel betere herinneringen aan dan mijn eigen bevalling hihi:D

Geniet van je pluizenbolletjes!

Welk ras is je poes? Als je een Brit hebt, heb ik misschien wel interesse :)

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ahh spannend! zijn ze er al? toen mijn kat ging bevallen ging het ook zo. ik weet nog goed dat ik een eind aflevering van een serie (familie) zat te kijken. die zijn altijd super spannend :D maar nee, ik mocht geen tv kijken want dan kwam ze bij mij in de bank liggen. ik moest perse bij mevrouw op de grond zitten! bij ons waren er toen 5 gezonde katjes geboren! als ze er zijn graag een fototje?? :D altijd zo schattig!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

spannend hoor meissie
    ik hoop dat ze inmiddels is bevallen van die mooi bolletjes...

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Oh wat spannend, benieuwddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snel een fototje plaatsen als ze geboren zijn! ;)

9. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Is er al wat gebeurd??!! Ik ben wel benieuwd hoor :)

10. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    en? :D zijn de kittens er al? :)
    ik hoop dat alles goed is gegaan!

11. Aura

Aura Niet meer actief

NEEEE ze zijn er nog niet....heb het tot half 9 vanochtend getrokken, toen is mijn man mij komen afwisselen en ben net wakker.... ze ligt er nu maar wat rustig bij, dus wacht het nog ff af...
    Het is idd Brits Korthaar, verwacht lilac en blauwe bolletjes.....zoo benieuwd....vorige keer ging alles voor de wind binnen 3,5 uur 5 kittens! allemaal in blakende gezondheid dus daar gaan we nu weer voor.
    Ga ff wat eten en mijn mail checken en dan nog ff en uurtje slapen....en dan ben ik er weer klaar voor!
    Ik houd jullie op de hoogte! En zal natuurlijk snel een fotootje plaatsen.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zijn ze er inmiddels, 4 uur later, al?

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
  14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    spannend!!

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

spannend meis
    ik hoop dat ze er inmiddels zijn

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooooooooh neeeeeeeeeee, ik moet hier straks niet naar foto's kijken. Mijn grootste wens is een BK in lilac maar ik mag niet :(

We hebben al 5 katten en 1 hondje en ik mag er niks meer bij helaas

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ook flauw, waar 5 katten eten, eten er ook 6 hahaha

18. Aura

Aura Niet meer actief

Nou het is hier nog rustig....hahha...dus we moeten nog ff afwachten.
    Brits korthaar is echt een geweldig ras.....heb nu een lilac poes (die op punt staat te bevallen) en een chocolate...ook een poppetje (haar dochter).
    Ik houd jullie op de hoogte, het wordt voor mij iig. weer een lange nacht hahaha.

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja ikke zo denk ik ook maar manlief niet. Het zou voor mij een ultiem verjaardagskado (alvast) zijn maar ik hoef er niet op te rekenen.

Oeh spannend hoor. Ik hoop dat alles goed gaat en je straks mooie pluisjes hebt.

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Dit is mijn katertje (lilac)
    View attachment 41005

Echt een heerlijke dondersteen.

Aura succes met de kittens,ben erg benieuwd!

Share This Page