waar koop ik mooie kantoormeubelen?

Discussion in 'De lounge' started by Ireen, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    Hallo allemaal!

Binnenkort openen mijn partner en ik een fysiotherapiepraktijk met meerdere ruimten.
    Er moeten verscheidene meubels gekocht worden, voornamelijk bureau's en kasten. We willen alles strak wit.
    Ik wil niet van die dossierkasten, ik wil zeg maar gewoon mooie kasten die je ook in de woonkamer kan zetten, maar dan in strak wit (mag hoogglans zijn).

Weet iemand waar je dit betaalbaar kunt kopen?

Suggesties zijn welkom!

Groet!

2. duimpje

duimpje Bekend lid

Sep 25, 2009
    604
    5
    18
    Ik lees met je mee :D Moet straks ook op zoek naar dat soort kasten, tenminste had bedacht dat ik dat wilde voor op mijn kantoor....

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Dit is niet precies wat je zegt (hoogglans wit), maar misschien wel erg handig: kewlox.nl

Ik vind het mooie kasten, en ook betaalbaar. Wij hebben een lage versie als commode, en die is hartstikke stevig.

En wat betreft hoogglans wit: gaat dat niet vervelen? Dat denk ik altijd namelijk...

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ik kan niks anders zeggen als ikea...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Veel mensen vergeten, dat wanneer de basis wit is je met elke kleur decoraties kan aanbrengen.
    Zo maak je er elke x weer wat anders van.

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ja, dat is ook zo. Ik heb ook een hoop wit, maar het ging mij meer om hoogglans ten opzichte van mat wit. Ik ben er namelijk alweer een beetje op uitgekeken, dat hoogglans.

7. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    Tja tis niet m'n huis he ;) Tis de praktijk.... Ik vind het wel mooi clean voor een paramedische praktijk!

Nog meer tips?

Share This Page