Fiene mij lijkt het een beetje lullig om voor dat een rechtzaak aan te spannen.. maar dat is jou keuze.
Jeetje, had je niks beters te doen, voor EUR 17,50 ?! Hoezo overbelasting van de rechterlijke macht?! Sorry, dit vind ik echt zielig. Trouwens als koper expliciet heeft gezegd dat je het met brievenbuspost moest versturen dan is het haar risico, dat moet je echter wel kunnen bewijzen. Normaliter moet partij die verzonden heeft dit kunnen bewijzen of op z'n minst aannemelijk moeten kunnen maken.
Als je t "gewoon" verzonden hebt.. Hebben ze gewoon pech.. Ik heb t zelf ook mee gemaakt.. dat ik een shortje verstuurde wat ook niet aan gekomen zou zijn.. De vraag of ze t geld terug mochten hebben heb ik ( natuurlijk) met nee beantwoord.. Via TNT kom je er eigenlijk ook niet achter waar t mis ging.. als t als pakketje verstuurd word heb je een track&trace nummer.. Ook al een bewijsje dat je t verstuurd hebt.. Maar daar zit een hoger prijsje aan.. 't Is lullig en blijft een kwestie van de een zn woord tegen die van de ander..
Ik heb het ook met een paketje gehad en die vrouw stuur nu allemaal mailtjes en belt 10x per dag bij wijzen van. zei zegt dat ze het niet ontvangen heeft maar volgens tnt gebeurt het eigenlijk nooit dat er iets niet aankomt. Ze kan de pot op ik kan ook zoveel zeggen.
De rechterlijke macht is zwaar (over)belast met het gevolg dat er allerlei wèl echt belangrijke zaken veel te lang blijven liggen. Dan zou ik persoonlijk dus niet voor EUR 17,50 een zaak aanhangig maken, ook al sta je in je "recht". Beetje asociaal zeg maar.....
Vind ik helemaal niet asociaal, ik vind het asociaal van degene die het tot een rechtzaak laat komen, dus van de oplichter om het zo maar te zeggen.
hoezo ben je een oplichter als je het geld niet terug geeft? Ik bedoel wie zegt dat diegene het echt niet heeft gekregen? Zo kunnen ze en het product + geld terug in hun zak steken. Als de verkopers oplichters kunnen zijn waarom kopers niet?
hey wat vervelend zeg!! maar wat andere ook zeggen dat is wel het risico van mp. als het om een groot bedrag gaat had ze het mss beter af kunnen halen of op een veiligere manier kunnen verzenden rembours ofzo. maar als ik jou was zou ik wel even gaan bellen mss komt het eruit waar het is misgegaan. heb je haar gemaild toen je het op de post gedaan hebt? ik vraag dat altijd zodat ik het in de gaten kan houden als het er dan na 3 dagen niet is ga ik mailen. veel succes ermee hoop dat jullie eruit komen samen
dus omdat mijn paketje niet aankomt en kwijt is geraakt ben ik een oplichter en andersom denk ik ook niet dat zei mij oplicht. het is echt gewoon kwijt
Dat ie overbelast is is niet de schuld van de mensen die hun recht willen halen? Daar moet de overheid wat aan doen, niet de mensen die hun recht willen halen.